Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوولان باشگاه پرسپولیس ثبت‌نام خود را جهت حضور در مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ انجام دادند.

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، ثبت نام کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، انجام شد.

در پی اعلام کمیته برگزاری مسابقات و نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال، معرفی فهرست اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و تقدیم و بارگذاری مدارک مورد نیاز، برای تایید و ارسال از سوی فدراسیون فوتبال ایران،  در مهلت قانونی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق مقررات برگزاری مسابقات، این فهرست تا یک هفته قبل از مسابقه، طبق ضوابط اعلامی، قابل اصلاح و تکمیل است. به این ترتیب، ثبت‌نام بازیکنانی که در ادامه نقل و انتقالات، افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را پیدا کنند، در موعد مقرر انجام خواهد شد.

پرسپولیس اولین باشگاهی است که مدارک اعضای تیم برای بارگزاری را تکمیل کرد تا در زمان‌بندی و نظم همیشگی خود با مشکلی مواجه نشود.

تیم فوتبال پرسپولیس که به عنوان تیم نخست به صورت قاطع از گروه پنجم مسابقات به مرحله حذفی صعود کرد، باید روز ۲۳ شهریورماه در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات به مصاف استقلال تاجیکستان برود./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان

نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا در شهر دبی با حضور تیم شهرداری گرگان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دفتر آسیایی فدراسیون جهانی بسکتبال اعلام کرد باشگاه شباب الاهلی امارات، میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان آسیا از 20 تا 26 خرداد در شهر دبی خواهد بود.

آشنایی با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

هاگوب خاجیریان مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا با اعلام این خبر گفت: بسیار هیجان‌زده هستم که شهر دبی میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا خواهد بود. از کشور امارات و باشگاه الاهلی برای برگزاری و ترتیب دادن این رویداد تاریخی تشکر می‌کنم.

مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا ادامه داد: این نوع از مسابقات در آسیا، سابقه‌ای طولانی دارد اما ما آن را در سال جاری با برندی جدید برگزار خواهیم کرد.

لیگ قهرمانان آسیا با حضور قهرمانان هشت کشور قاره کهن برگزار می‌شود که حضور پلیتا جایا از اندونزی و ماتریس مالزی در این مسابقات قطعی شده است. دو تیم فینالیست سوپرلیگ غرب آسیا (شهرداری گرگان و الریاضی لبنان) نیز در لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!