Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور درباره درخواست استان همدان مبنی بر احداث بیمارستان مرکزی نظامی در همدان گفت: این مسئله مورد موافقت قرار گرفته و پروژه در حال طراحی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان ، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز با حضور در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا همدان با قدردانی از  تلاش و کوشش کادر بهداشت و درمان  اظهار داشت: از زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد، ایران کنترل فعال و هوشمند را در برنامه خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمرکز کلیه ظرفیت‌های کشور از جمله طرح سردار سلیمانی، بر قطع زنجیره ویروس کرونا بوده است افزود:  برای جلوگیری از افزایش مرگ و میر کرونایی در کشور، طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به‌روز‌ رسانی کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید براینکه راهبرد پیشگیری، مقدم بر راهبرد درمان است مطرح کرد:باید این مسئله مهم در دستور کار جدی ستاد‌های استانی مقابله با کرونا قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به برخی گزارش‌های ارسالی میزان ابتلا به کرونا در استان همدان در حال افزایش است گفت:  برای مقابله با این مسئله باید اقدامات هوشمندانه و پیشگیرانه بیشتری در همدان انجام شود.

سلیمانی با اعلام اینکه روند واکسیناسیون در کشور در حال افزایش است افزود: علاوه بر انجام واکسیناسیون باید اقدام پیشگیرانه و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه نیز ادامه یابد چراکه در غیر این صورت زحمات انجام شده هدر خواهد رفت.

وی درباره درخواست استان همدان مبنی بر احداث بیمارستان مرکزی نظامی در همدان بیان کرد: این مسئله مورد موافقت قرار گرفته و پروژه در حال طراحی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور همچنین از بررسی درخواست همدان مبنی بر راه اندازی بیمارستان صحرایی توسط سپاه در استان  خبر داد و گفت:  نتیجه بررسی این درخواست اعلام میشود.

وی با اعلام آمادگی سازمان بسیج کشور برای آموزش 5 هزار نیرو از اقشار مختلف بسیج در حوزه بهداشت اظهارداشت:کادر بسیج محلات و بسیج ادارات آمادگی کامل برای آموزش و سپس برای همکاری با علوم پزشکی در زمینه مدیریت کرونا را دارند.

سلیمانی با بیان اینکه به زودی تعدادی دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن پرتابل به سپاه همدان برای توزیع داده خواهد شد مطرح کرد: توانمندسازی و توانمندیابی یکی از ضرورت‌های کنونی است که به فرهنگ پیشگیری نیز تعمیق می‌بخشد.

وی خطاب به مسئولان همدان با اشاره به اینکه راهبرد پیشگیری مقدم بر درمان است هرچند در عرصه درمان نیزکاملا پاسخگو بوده و خدمات لازم را به مردم ارائه داده ایم بیان کرد: از استاندار و سپاه همدان می‌خواهیم در چارچوب روش‌های هوشمندانه متناسب با زیست بوم گام پنجم طرح شهید سلیمانی را به صورت ویژه اجرا کنند.استفاده کنیم.

آخرین اخبار کرونا در ایران| شکل‌گیری بستر جهش جدید کرونا در کشور/ زمزمه آغاز پیک ششم قبل از پائیز/ افزایشی موارد فوتی ادامه دارد+ نقشه کرونا در اروپا| از تشدید اوضاع در سوئیس تا رکورد مبتلایان روزانه در اسکاتلند یک میلیون و 110 هزار دوز دیگر واکسن کرونا وارد شد/ واردات بیش از 20 میلیون دوز واکسن توسط هلال احمر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه گونه‌های جدیدی از ویروس منتشر شده و رفتار آن در حال تغییر است کما اینکه در موج پنجم نیز میزان سرایت آن افزایش یافته است گفت: برای اجرای واکسیناسیون در گام پنجم طرح شهید سلیمانی آمادگی کامل داشته و میتوانیم به هر میزان که لازم باشد در تامین و تزریق واکسن کمک کنیم.

انتهای پیام/742/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان براساس سوابق علمی آموزشی، پژوهشی و فناوری به عنوان استاد نمونه کشوری سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری، از قاسم محمدی‌نژاد رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان به عنوان استاد نمونه کشور با حضور محمد علی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تجلیل شد.

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان است و رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان نیز می‌باشد. 

لازم به ذکر است؛ محمدی نژاد علاوه بر انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی، موسس و رئیس پژوهشگاه افضلی پور دانشگاه شهید باهنر، سرپرستی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه و ریاست شورای مشاوران دانشگاه را نیز برعهده دارد؛ همچنین وی موسس و مدیریت تنها قطب علمی کشور در دانشگاه شهید باهنر را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد