Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ ایلنا نوشت: خبرگزاری بلومبرگ از تلاش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای تدوین طرح‌های احتمالی به منظور نظارت بر برنامه هسته‌ای ایران در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات وین خبر داد.

در این گزارش همچنین آمده است که آژانس در حال آماده کردن گزارش پادمانی فصلی درباره برنامه هسته‌ای ایران است و این گزارش در ماه سپتامبر به دیپلمات‌ها در وین ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال برخی منابع با اشاره به انقضای توافق موقت ایران و آژانس، اعلام کردند که این نهاد در پی یک توافق جداگانه با تهران است که اجازه دیدار متناوب کارشناسان آژانس از سایت‌های غنی‌سازی اورانیوم ایران را بدهد.

دو مقام آگاه که خواستند نامشان فاش نشود، مدعی شده‌اند که با توجه به افزایش سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران، آژانس می‌تواند درخواست بازرسی‌های بیشتر را ارائه کند.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 آژانس بین المللی انرژی اتمی آژانس بین المللی انرژی هسته ای مذاکرات وین سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی سی جی تی اِن، آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی (IAEA) امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای سفر آتی «رافائل گروسی» مدیرکل این نهاد به ایران را تأیید کرد.

آژانس یین‌ المللی انرژی اتمی در بیانیه خود تأیید کرد که رافائل گروسی ۶ و ۷ ماه می (۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ماه) برای دیدار با مقام‌ های ایران به این کشور سفر می‌کند.

در بیانیه صادره از سوی آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی در این خصوص آمده است: می‌ت وانیم تأیید کنیم که مدیرکل «گروسی» در روزهای ۶ تا ۷ ماه می برای دیدار با مقامات ارشد ایرانی در ایران خواهد بود.

این در حالیست که منابع آگاه پیشتر اعلام کرده بودند که قرار است «کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته ای» از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار شود.

گروسی قبل از رفتن به این کنفرانس، در تهران با مقامات ایران دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 6093490

دیگر خبرها

  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • آژانس به مسیر عقلانیت باز می گردد؟
  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • اسلامی: گروسی به ایران می‌آید
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند/ گروسی به ایران می‌آید
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سفر «گروسی» به ایران را تأیید کرد
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند