Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید اسمعیل پور روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: ماموران آتش نشانی شهرستان سمنان در ۱۵۴ مورد حادثه امداد و نجات به شهروندان امدادرسانی کردند و از خطرات ناشی از این حوادث  نجات دادند که بیشترین آمار حوادث به تعداد ۱۰۶ مورد مربوط به محبوس شدن افراد در آسانسور و ۱۴ مورد مربوط به گرفتن حیوانات موذی  بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برقراری ۲ هزار و ۱۱ مورد تماس با سازمان آتش نشانی شهرداری سمنان مردادماه، بیانکرد: ۱۹۱ مورد حادثه و آتش‌سوزی در این ماه رخ داد که ۳۷ موردآتش سوزی و ۱۵۴ مورد عملیات امداد و نجات بود.

اسمعیل پور گفت: طی ۲ هزار و ۱۱ تماس با آتش نشانی سمنان در مجموع ۶۵ ساعت و ۸ دقیقه عملیات مهار آتش و امداد و نجات با میانگین زمان حضور ماموران در صحنه به میزان ۴ دقیقه و ۴۲  ثانیه اجرا شد.

وی اضافه کرد: آتش نشانان ۳۷ مورد حوادث آتش سوزی را در مرداد ۱۴۰۰ مهار کردند که از این میزان ۱۱ مورد آتش سوزی معابر و ساختمانهای متروکه و بعد از آن ۶ مورد حریق منزل مسکونی بود.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان افزود: ۷ مورد از این حوادث آتش سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ داد که توسط نیروی های عملیاتی پوشش داده شد و تعداد نجات یافتگان در ماه گذشته در این عملیات ها ۱۷۹ نفر بود که توسط نیروی های عملیاتی امداد رسانی شدند.

برچسب‌ها شهرداری سمنان آتش نشانی سمنان امداد رسانی قطع برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری سمنان آتش نشانی سمنان شهرداری سمنان آتش نشانی سمنان امداد رسانی قطع برق آتش نشانی سمنان امداد و نجات آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ گفت: در پی اعلام حریق در یک باب مغازه در چهارراه دروازه فارسان، کارکنان آتش نشانی به سرعت برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند.
وی افزود: شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و با تلاش ماموران آتش نشانی بالاخره حریق مهار شد.

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد