Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نورصالحی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان که به جهت انتخاب شهردار اصفهان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، اظهار داشت: خوشحالیم که مجلس با رأی قاطع از دولت مردمی حمایت خود را نشان داد، امید است این دولت با حمایت همه مردم هرچه زودتر کار خود را آغاز کند که البته طبق آنچه مشاهده کردیم کار خود را هم شروع کردند و همان روز گذشته در محل کار خود حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: مردم به فعالیت این دولت امید بستند، امید است که دولت آیت‌الله رییسی در همه عرصه‌ها موفق شوند و برای ایشان آرزوی توفیق داریم و هر اقدامی که به عنوان شهروند یا شورای شهر اصفهان از دستمان برمی‌آید در خدمت آن‌ها هستیم.

استاندار آینده اصفهان مشکلات استان را مورد توجه قرار دهد

وی تصریح کرد: البته ما نیز انتظارات خود را به عنوان اعضای شورای شهر اصفهان مطرح می‌کنیم، امید است با انتخاب استانداری فداکار، بومی، مردمی، خدوم و وقت‌گذار بتوانند مشکلات استان اصفهان را نیز مورد توجه قرار دهند و حل کنند.

نورصالحی خاطرنشان کرد: به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با استاندار منتخب کمال همکاری را خواهیم داشت تا مشکلات استان از جمله مشکلات آب و مشکلات زیست‌محیطی دست در دست یکدیگر با حمایت دولت مرتفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روز کارمند اظهار کرد: به همه کارمندان خدوم و پاکدست تبریک می‌گوییم و همچنین به همکاران‌مان در شهرداری که همواره شاهد زحماتشان بودیم و مردم هم در این سال از زحمات آن‌ها بهره‌مند بودند تبریک می‌گوییم، امید است در این دوره هم دست به دست هم دهیم و با یاری شهردار منتخب و مجموعه شورا در جهت حل مشکل مردم قدم برداریم.

برگزاری فرآیند تعاملی با مشارکت مردم برای انتخاب شهردار

وی بیان داشت: هدف از جلسه امروز انتخاب و معرفی شهردار اصفهان است، ۲۸ خردادماه انتخابات انجام شد و تیم ۱۳ نفره شورای شهر معرفی شد؛ به همراه همکاران بلافاصله تشکیل جلسه دادیم و فرآیند تعاملی با مشارکت مردم و با پیوست رسانه‌ای برای انتخاب شهردار آغاز شد.

نورصالحی تصریح کرد: از ۲۱ تیر به مدت ۱۰ روز از مردم خواستیم که مشخصات شهردار را ارسال کنند، بیش از ۵۰ شاخص مهم معرفی کردند که بعد در کارگروه تشکیل شده با مواردی که شورای شهر هم مدنظر داشتند مطابقت داده شد و در ۱۸ رشته خلاصه شد.

مراجعه هزار و ۲۰۰ نوبتی مردم به سایت برای معرفی گزینه مدنظر خود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: هم‌چنین پس از آن طی ۴ روز از ۳۰ گروه نخبه خواستیم که مصادیق شهردار مدنظر خود را هم اعلام کنند، به این سایت معرفی شده طی ۴ روز بیش از هزار و ۲۰۰ نوبت مراجعه شد و گزینه‌ها از سوی افراد معرفی شدند.

وی ادامه داد: افرادی معرفی شدند و پس از تطبیق شاخص های ۱۸ گانه و ویژگی‌های حداقلی برای شهردار اصفهان شدن، به ۲۱ نفر کاندیدای انتخاب شهردار رسیدیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بیان داشت: برخی افراد خودشان انصراف دادند که نهایتا به ۱۱ نفر رسیدیم و افراد هم تقریبا در رسانه‌ها معرفی شدند، از ۱۱ نفر نیز دو نفر اعلام کردند که چون در شهرهای دیگر کاندیدا شدند درخواست دارند از فرآیند خارج شوند.

وی تصریح کرد: نهایتاً از ۹ نفر به ۵ نفر و بعد به ۲ نفر رسیدیم، همه افراد شاخص، برجسته، مردمی، جهادی و واجد ویژگی‌های مدنظر بودند بودند اما باید به یک نفر می‌رسیدیم، علی‌رغم صحبت‌های حاشیه‌ای بدون اینکه حتی از بین اعضای شورای شهر فردی مطلع باشد که نتیجه به کجا می‌رسد، فرآیند انجام شد.

نورصالحی تأکید کرد: آن ۵ نفر در قالب ۲۵ سوال پرسیده شده برنامه خود را ارائه کردند، حتی افراد مخصوص این جلسات متون کاملی تهیه کردند که چه بسا برخی به عنوان یک پایان‌نامه دکتری می‌توانست استفاده شود.

انتخاب شهردار اصفهان پس از گذشت ۲۰ روز از آغاز کار شورای شهر

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه روز گذشته جلسه شورا با دو نفر نهایی به صورت زنده پخش شد و نقطه نظرات را مردم شنیدند، افزود: امروز بعد از حدود ۲۰ روز از ۱۴ مرداد که رسماً کار را شروع کردیم و تا ۱۴ شهریور وقت داشتیم تا شهردار را انتخاب کنیم، شهردار اصفهان اعلام خواهد شد.

وی بیان داشت: تشکر می‌کنیم از افرادی که با سعه صدر و با مراعات خیر و صلاح مردم کار را پیش بردند، از همه افراد مطرح شده برای این سمت تشکر می‌کنیم، قطعا جایگاه بزرگی در هر بخشی از نظام جمهوری اسلامی خواهند داشت.

نورصالحی افزود: امید است در آینده از ظرفیت همه افراد استفاده شود، برخی برای مسؤولیت‌های ملی یا استانی در شهرهای دیگر مطرح بودند و امید است که هرجا مشغول به کار شدند مثمر ثمر باشند.

رأی‌گیری برای تنها گزینه شهرداری اصفهان انجام شد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نهایتا پس از بررسی‌های انجام شده، امروز به یک گزینه نهایی رسیدیم که آن گزینه هم علی قاسم‌زاده است و امروز برای ایشان رأی گیری می‌کنیم.

وی تأکید کرد: از آقای محمدعلی احمدی که تا روز گذشته جزو گزینه‌ها بودند تشکر می‌کنیم و امید است از ظرفیت ایشان و سایر گزینه‌ها به خوبی استفاده شود.

وزارت کشور مراحل صدور حکم شهردار منتخب را سریعا نهایی کند

نورصالحی خاطرنشان کرد: همین امروز نامه وزارت کشور را ارسال می‌کنیم و امید است وزارت کشور هم همکاری را داشته و مراحل صدور حکم شهردار منتخب نیز سریعا نهایی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در پایان عنوان کرد: از زحمات آقای بوژمهرانی هم در این مدت سپاس‌گزاریم که به همه مناطق سرکشی داشتند و با دستوراتی که دادند خللی در کار شهرداری ایجاد نشد.

انتخاب شهردار اصفهان با رأی قاطع ۱۲ رأی از مجموع ۱۲ رأی

به گزارش فارس، در این جلسه که با حضور ۱۲ عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و بدون حضور مجید نادرالاصلی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا برگزار شد، رأی‌گیری انتخاب شهردار اصفهان نیز صورت گرفت.

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در رأی‌گیری برای علی قاسم‌زاده به عنوان گزینه نهایی مطرح شده، با ۱۲ رأی از مجموع ۱۲ رأی او را به عنوان شهردار اصفهان انتخاب کردند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار اصفهان شورای شهر اصفهان علی قاسم زاده شورای اسلامی شهر اصفهان رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شهردار اصفهان استفاده شود اعضای شورای شورای شهر معرفی شد گزینه ها انجام شد رأی گیری ۱۲ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم

احمد وحیدی وزیر کشور طی حکمی محسن تویسرکانی را به‌عنوان شهردار کرمان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، در متن حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار کرمان آمده است:

«در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمان، جنابعالی را به سمت شهردار کرمان منصوب می‌نمایم.

وحیدی در این حکم ضمن تأکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری، مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق، ۱۳ هدف و سیاست کلی را برای پیاده‌سازی و اجرا به شهردار کرمان ابلاغ کرده است.

حکم محسن تویسرکانی امروز دوازدهم اردیبهشت توسط مهدی جمالی‌نژاد معاون وزیر کشور به وی اعطا شد.

محسن تویسرکانی ۲۵ دی ۱۴۰۲ با ۱۰ رأی موافق و یک رأی ممتنع اعضای شورای اسلامی شهر کرمان به‌عنوان سرپرست شهرداری کرمان انتخاب شده بود.

کد خبر 749821

دیگر خبرها

  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳