Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، از گازدارشدن ۴ روستا از توابع شهرستان ملکشاهی به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: ۴ روستای دهستان شوهان شهرستان ملکشاهی شامل نادرآباد، (توت، گراب، دول کبود) خوشادول به شبکه گازرسانی متصل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با اتصال این روستا‌ها به شبکه گاز بیش از ۲۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

او اظهار کرد: تاکنون سه شهر ارکواز، مهر و دلگشا و ۲۱ روستا از ۲۷ روستای شهرستان ملکشاهی به شبکه گازرسانی متصل شده اند که تلاش می‌شود سایر روستا‌ها نیز در آینده نزدیک با رفع موانع قانونی گازدار شوند.

شمس اللهی با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این روستا‌ها در مجموع حدود ۴۵ کیلومتر خط تغذیه، ۱۲ کیلومتر شبکه پلی اتیلن اجرا و ۱۵۰ انشعاب علمک و نیز ۲ ایستگاه TBS نصب و راه اندازی شده است افزود: به استثنای هزینه اجرای خط تغذیه، در مجموع بیش از ۱۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به این روستا‌ها هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از فرماندارسابق و مدیر راهداری شهرستان ملکشاهی برای رفع معارضین و تسریع در اجرای پروژه تشکر کرد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز رسانی هفته دولت شهرستان ملکشاهی شبکه گاز روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل

حمزه محمدی مقدم مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، برخی از منازل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی دچار آبگرفتگی شدند که بلافاصله تیم‌های عملیاتی سیلاب اعزام شدند.

وی بیان کرد: تاکنون امدادرسانی به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۲ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی انجام شده است.

وی افزود: ۱۰ تیم عملیاتی در قالب ۴۰ نجاتگر در عملیات امدادرسانی رسانی مشارکت داشته‌اند.

محمدی مقدم تصریح کرد: امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6095783

دیگر خبرها

  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر استان ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد