Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سید علی آقازاده استاندار مرکزی روز پنجشنبه در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های دلیجان در جمع خبرنگاران، افزود: همچنین مرکز جامع سلامت روستای دودهک این شهرستان نیز برای خدمات رسانی به مردم راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بالای ویروس کرونا در دلیجان افزایش تخت‌های بیمارستانی در این شهرستان نیاز ضروری محسوب می‌شد که در این راستا ۳۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های خیران، دانشگاه علوم پزشکی اراک و استانداری هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی با تقدیر از مشارکت خیران دلیجان در توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت گفت: خیران این شهرستان ۲۰ میلیارد ریال و استانداری مرکزی چهار میلیارد ریال برای توسعه بهداشت و درمان این شهرستان کمک کردند.

آقازاده با اشاره به بهره‌برداری از ۱۷ طرح در دلیجان همزمان با هفته دولت، افزود: در مجموع ۱۷۰ میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل این طرح‌ها سرمایه‌گذاری شده است.

وی اظهار داشت: با آغاز به‌کار این طرح‌ها ۱۷۰ فرصت شغلی در شهرستان دلیجان فراهم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در جریان بهره‌برداری از این طرح‌ها جمع خبرنگاران با تقدیر از همکاری خوب خیران سلامت دلیجان، گفت: همراهی موثر خیران در تامین نیاز‌های حوزه سلامت موجب شده که از سال گذشته تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع به فضای درمانی و بهداشتی این شهرستان اضافه شود.

دکتر «محمد جمالیان» افزود: با وجود شیوع بالای ویروس کرونا در دلیجان، وضعیت این شهرستان قابل قبول است و انتظار می‌رود با توسعه تخت‌های بیمارستانی، درمان بیماران دلیجان سرعت پیدا کند.

وی توضیح داد: تاکنون ۱۷ درصد از جمعیت هدف در دلیجان ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت کردند و پیش‌بینی می‌شود با واردات واکسن کرونا سرعت ایمن‌سازی مردم این شهرستان علیه کووید ۱۹ شتاب گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: مردم دلیجان نسبت به سایر شهرستان‌های استان مرکزی استقبلال کمتری از واکسن کرونا داشتند و از شهروندان درخواست می‌شود با مراجعه بهنگام، خود را دربرابر ویروس کرونا ایمن سازی کنند.

دلیجان واقع در نوار جنوبی استان مرکزی سومین شهر صنعتی استان است که به دلیل واقع شدن در مسیر تردد اصلی چند استان از سال گذشته تاکنون با شیوع ویروس کرونا آمار مبتلایان بالا داشته است.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری مرکزی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر نیاز جدی خوزستان به بیمارستان ویژه چشم گفت: بار بالای مراجعات و کمبود فضای فیزیکی موجب شده است علی‌رغم ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی، شاهد نارضایتی و گاه مراجعه به سایر استان‌ها برای درمان باشیم.

محمدحسین سرمست اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ بیمار به درمانگاه و اورژانس چشم بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه می‌کنند و بیش از ۳۰ عمل جراحی نیز در اتاق‌های عمل چشم این مرکز درمانی انجام می‌شود.

سرمست گفت: در همین راستا و با توجه به وجود ظرفیت‌های درمانی در اهواز، از جمله بیمارستان طالقانی قدیم اهواز، در حال پیگیری هستیم که حضور امروز دادستان مرکز خوزستان نیز به همین منظور است.

دیگر خبرها

  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان