Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@13:46:32 GMT

استارت طوفانی پسران بلندقامت برای سومین جام(عکس)

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۱۷۸۹

استارت طوفانی پسران بلندقامت برای سومین جام(عکس)

تیم والیبال نوجوانان ایران استارت مقتدرانه ای برای کسب سومین عنوان قهرمانی خود در جهان داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تهران میزبان مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان جهان در سال 2021 است، نوجوانان والیبال ایران در روز دوم این مسابقات اولین بازی خود را برگزار کردند.


آخرین بازی روز دوم رقابت‌های قهرمانی جهان در سالن 12 هزار نفری آزادی به رقابت جذاب نوجوانان ملی‌پوش ایران مقابل هند در گروه A اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقابل دو تیم در حالی برگزار شد که ایران به عنوان سومین تیم پرافتخار زیر 19 سال جهان (با 2 قهرمانی، 2 نایب قهرمانی و 2 مدال برنز) مقابل هندی صف‌آرایی کرد که تنها عنوان ارزشمندش، نایب قهرمانی در رقابت‌های سال 2003 بود.


این دیدار در حضور مسئولان فدراسیون ایران، با نمایش مقتدرانه شاگردان مسعود آرمات سه بر صفر به سود ایران به پایان رسید تا از همین ابتدا، تیم میزبان نشان دهد یکی از مدعیان جدی قهرمانی است.


جدا از اینکه رسیدن به سومین قهرمانی در جهان اتفاق ارزشمندی برای پسران والیبال ایران به شمار می رود؛ بدون شک این نسل در سال های آینده جای بازیکنان بزرگ امروز تیم ملی را هم خواهند گرفت و از این نظر نیز نگاههای زیادی به آن هاست.

 

 

 

والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان

به گزارش خبرنگار مهر، هاشمیه متقیان، الهام صالحی، امان الله پاپی و صادق بیت سیاح، چهار ورزشکار خوزستانی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان هستند.

زهرا کرم زاده و مهدی فارسی به عنوان مربی از خوزستان، تیم ملی دوومیدانی ایران را در مسابقات قهرمانی جهان همراهی می‌کنند.

مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان از بیست و سوم اردیبهشت ماه در ژاپن آغاز می‌شود و نهم خرداد با شناخت نفرات برتر در ماده‌های مختلف به پایان می‌رسد.

کد خبر 6099553

دیگر خبرها

  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • روبن آموریم: در اسپورتینگ لیسبون می‌مانم؛ می‌خواهیم برای کسب سومین قهرمانی تلاش کنیم
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • استارت سرد خودروسازی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • درباره سفر رافائل گروسی به ایران؛ ماموریت دیپلماتیک مدیرکل آژانس در روزهای طوفانی منطقه/ مدیریت بحران؛ محتمل ترین نتیجه سفر