Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@08:15:00 GMT

کلانتری: برخی،چوب لای چرخ فجر می‌گذارند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۱۸۰۳

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با انتقاد از برخی از پیشکسوتان فوتبال فارس، اعلام کرد: آنها همیشه آیه یاس می‌خواندند که تیم فجر به لیگ برتر صعود نمی‌کند و پس از صعود اینک چوب لای چرخ تیم می‌گذارند.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایرنا، علی اصغرکلانتری گفت:‌

اینک که تیم فجر صعود کرده می‌گویند این تیم سقوط می‌کند؛به جای کمک کردن بذر ناامیدی می پاشند تا احساسات هواداران واقعی تیم راجریحه دار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد:

از بزرگان فوتبال فارس انتظار داریم به کمک فجر بیایند زیرا این تیم متعلق به کلانتری نیست و مربوط به مردم فارس است آنها برای کمک به تیم با مسئولان استان صحبت کنند تا با قدرت روانه مسابقات لیگ برتر شویم.

کلانتری افزود:

اینقدر خون دل خوردیم و زجر کشیدیم  تا تیم به لیگ برتر صعود برتر کرد وانتظار داریم همه دلسوزان فوتبال  دست تیم شهرشان را بگیرند.

 سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه با بازیکنان مورد نظر برای بستن قرارداد مذاکره کردیم گفت:

قرار است از شنبه ششم شهریور ماه بازیکنان برای صحبت نهایی و عقد قرارداد در باشگاه حضور یابند وبه بازیکنان سرباز هم نمی شود فشار آورد که حتما به تیم فجر بیایند.

کلانتری اضافه کرد:‌

تصمیم داریم ترکیب بازیکنان را برای لیگ برتر با تلفیقی از جوانان و با تجربه ها تشکیل دهیم از این رو با شهرام گودرزی بازیکن شیرازی  و با تجربه فصل گذشته تیم پدیده مشهد که سابقه زیادی در تیم های مختلف لیگ برتر دارد به توافق رسیدیم.

او اضافه کرد:

گودرزی با سابقه خوبی که دارد در لیگ برتر می تواند به تیم کمک کند هر چه باشد او  بازیکن سابق تیم فجر است و به شهرش تعصب دارد.

این پیشکسوت فوتبال فارس اضافه کرد:

باشگاه فجر با توجه به توان و بضاعت مالی که دارد بازیکن جذب می کند، ما که مانند تیم های صنعتی و پولدار نیستیم که میلیاردها تومان به یک بازیکن بدهیم.

کلانتری ادامه داد:

دست اندرکاران باشگاه سخت درتلاش هستند تا شرایط خوبی برای تیم در لیگ برتر به وجود بیاورند.

او گفت:

همانگونه که پیشتر نیز اعلام کردیم تمرینات تیم از هشتم شهریورماه آغاز می شود.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو امید روانخواه در طرفداری: سبک محمود فکری برای جام حذفی بهتر بود اما خوشایند هواداران نبود حمله سپهر حیدری به شهریار مغانلو: حرمت میلیون ها هوادار را شکستی استقلال در موضوع رشید مظاهری حرفش را به کرسی نشاند دومین پیروزی پرگل تاریخ بایرن مونیخ، مقابل برمر رقم خورد آمادگی منچسترسیتی برای پرداخت دستمزد 15 میلیون یورویی به کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر تیم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صمد نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت انجام و ۶۶ بازی در این مسابقات برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد، نائب قهرمان شد.
مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیات فوتبال استان، پیشکسوتان و جمعی از مسؤولان در شهرستان مشکین شهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده