Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:30:40 GMT

ساد توسعه خاوران به دنبال شکست بروکراسی‌های اداری است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۱۸۰۷

ساد توسعه خاوران به دنبال شکست بروکراسی‌های اداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری صبح امروز در ستاد توسعه خاوران، اظهار داشت: اصل کار ستاد توسعه خاوران حمایت از ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به استان و حل و فصل مشکلات مطرح شده در مسیر سرمایه‌گذاری واحدهای تولیدی است.

وی بیان داشت: در این راستا مقرر شده مباحث آب، برق، محیط زیست، منابع طبیعی و غیره ظرف یک هفته آینده در قرارگاه پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها مطرح و تصمیمات جدی در این خصوص صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان‌جنوبی رصد مستمر تفاهم‌نامه از سوی دستگاه‌های مربوطه را مورد انتظار دانست وبا تأکید بر اینکه این مهم باید در دستورکار ویژه مدیران قرار گیرد، افزود: بخش‌هایی از اطلس سرمایه‌گذاری استان و شهرستان‌ها آماده است و باید تا یک ماه آینده تکمیل شود.

ملانوری متذکر شد: ما به اطلس سرمایه‌گذاری نیاز داریم تا بدانیم  در چه نقطه‌ای چه نوع فعالیتی را می‌توانیم انجام دهیم ضمن اینکه موضوعاتی که در اطلس قید می‌گردد باید  قابلیت اجرایی  و تولیدی داشته باشد.

وی استفاده از مطالعات و پژوهش‌های انجام شده در مسیر سرمایه‌گذاری اقتصادی را امری بسیار مهم و جدی دانست که باید مورد استفاده قرار گیرد و اضافه کرد: در این رابطه دبیرخانه باید مطالعات را  دریافت کرده بروزرسانی نماید و مورد استفاده قرار دهد.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: ما باید در ستاد توسعه خاوران براساس اولویت‌ها و هدف‌گذاری‌های صورت گرفته حرکت کنیم تا در این مسیر از موازی‌کاری و آزمون و خطاهای مجدد جلوگیری کنیم.

ملانوری تأکید کرد: این ستاد تشکیل شده تا با حرکت بر محور شعار سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» و نیز اجرای دقیق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که بهترین نسخه برای درمان دردهای اقتصادی و اشتغال کشور است، بروکراسی‌های اداری را بشکند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی حمید ملانوری ستاد توسعه خاوران بروکراسی اداری توسعه خاوران سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها را مشهود دانست و گفت: منابع حاصل از فروش نفت نباید وارد بودجه جاری کشور شود.

عباس آرگون در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه منابع نفت و گاز یکی از مزیت‌های اصلی کشور به‌ شمار می‌آید، بیان کرد: باید بتوانیم از این منابع خدادادی حداکثر بهره را برای رشد و توسعه اقتصادی کشور ببریم.

وی با تأکید بر اینکه منابع حاصل از فروش نفت را نباید وارد بودجه جاری کشور کرد، افزود: این منابع باید صرف توسعه زیرساخت‌ها و رشد و توسعه دیگر صنایع تولیدی کشور شوند که البته این نقش پارسال مشهود بود.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: درصورتی‌که سرمایه‌گذاران بدانند سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز سودآوری مطلوبی دارد و اعتمادسازی لازم نیز انجام شود، بی‌شک وارد این بازار می‌شوند و سرمایه‌های سرگردان به این بخش تزریق خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است