Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد به شدت مورد توجه باشگاه منچسترسیتی قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچسترسیتی که در این تابستان هر کاری که می‌توانست برای به خدمت گرفتن هری کین از تاتنهام انجام داد و در نهایت هم موفق به این کار نشد، در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی جاری حالا نظرش معطوف به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو از یوونتوس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر شایعاتی منتشرشده مبنی بر اینکه فوق‌ستاره پرتغالی یووه به اطلاع مدیران این باشگاه ایتالیایی رسانده که قصد جدایی از این تیم را دارد، این در حالی است که وارد سال پایانی قراردادش با یوونتوس شده است.

جان‌لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» خبر داد؛ باشگاه منچسترسیتی پیشنهادی دو ساله با دستمزد خالص سالیانه 14 تا 15 میلیون یورویی به رونالدوی 36 ساله پیشنهاد کرده است. مدیران باشگاه منچسترسیتی نمی‌خواهند پولی بابت انتقال این فوق‌ستاره پرتغالی بپردازند و امیدوار هستند رونالدو با فسخ قرارداد راهی ورزشگاه اتحاد شود. آنها همچنین برنامه‌ای برای وارد کردن گابریل ژسوس به این معامله ندارند و بر حفظ این مهاجم برزیلی تأکید دارند.

در سوی دیگر اما مدیران یوونتوس حاضر نیستند فوق‌ستاره پرتغالی خود را به این سادگی از دست بدهند و تنها در صورت دریافت پیشنهادی بین 25 تا 30 میلیون یورو حاضر به صدور مجوز جدایی او هستند. ژرژ مندز مدیر برنامه‌های رونالدو هم گفته می‌شود روز گذشته وارد تورین شده تا تلاش کند انتقال رونالدو به من‌ستیی را در روزهای پیش‌رو عملی کند.

مدیربرنامه رونالدو برای مذاکره با یوونتوس وارد تورین شد/ کریس از بانوی پیر جدا می‌شود؟

کریستیانو رونالدو اخیراً با آرای هواداران یوونتوس به‌عنوان ارزشمندترین بازیکن این تیم در فصل 21-2020 معرفی شد و با 29 گل زده عنوان بهترین گلزن فصل گذشته سری A ایتالیا را نیز از آن خود کرد. او تاکنون در 134 بازی برای یوونتوس به میدان رفته و 101 گل به ثمر رسانده است.

برنده پنج توپ طلا که در سه فصل حضورش در یوونتوس دو قهرمانی در سری A و یک قهرمانی در جام حذفی کسب کرد، نتوانست به بانوی پیر برای شکستن طلسم ناکامی طولانی مدتش در لیگ قهرمانان کمک کند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد منچسترسیتی یوونتوس کریستیانو رونالدو منچستریونایتد منچسترسیتی یوونتوس کریستیانو رونالدو باشگاه منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوکه شدن مدیران بایرن مونیخ از تصمیم رالف رانگنیک

مدیران بایرن مونیخ انتظار نداشتند رالف رانگنیک به‌طور ناگهانی تصمیمش را عوض کند

طرفداری | پس از منتفی شدن گزینه‌هایی مانند ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان، انتظار می‌رفت به‌زودی رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش به عنوان جایگزین توماس توخل معرفی شود اما این گزینه نیست پس از ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان، برای بایرن مونیخ منتفی شد.

به گزارش فیلیپ کسلر از TZ؛ مدیران بایرن مونیخ از تصمیم رالف رانگنیک شگفت‌زده شدند و انتظار نداشتند او پیشنهادشان را رد کند. در واقع در جریان مذاکرات، باواریایی‌ها به تمام خواسته‌های او تن دادند.

کارل هاینتس رومنیگه و اولی هونس برای حضور رانگنیک روی نیمکت تیم بسیار جنگیدند زیرا اصلاحاتی که ضروری هستند را قرارداد با این مربی پیش ببرند. رانگنیک نیز چند روز پیش تمایل بسیار زیادی برای جایگزینی با توماس توخل نشان داد اما دو طرف هنوز به توافق کامل نرسیده بودند.

بیش‌تر بخوانید: 

فشار کاری بالا دلیل رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط رالف رانگنیک ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!

در نهایت، رانگنیک تصمیم غیر منتظره‌ای گرفت زیرا نمی‌خواست زندگی‌اش دچار یک تغییر اساسی شود. ادامه دادن کارش در تیم ملی اتریش، یک تصمیم قبلی برای پروفسور آلمانی بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تیاگو سیلوا در آستانه بازگشت به فلومیننزه برزیل
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • بازدید ادگار داویدز از محل تمرین تیم زیر 19 ساله های یوونتوس / فیلم
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • شوکه شدن مدیران بایرن مونیخ از تصمیم رالف رانگنیک
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • بیک زاده: پیشنهاد منچسترسیتی به خسرو حیدری؟ من اگر جای او بودم می پذیرفتم! / فیلم