Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم اربابان سلاح نیروی زمینی ارتش در رشته توپ ۲۳ میلیمتری در دومین روز از برگزاری مسابقات نظامی ارتش های جهان (اربابان سلاح ۲۰۲۱ ) در شاهین شهر اصفهان با اقتدار در بین تیم های شرکت کننده به مقام نخست دست یافت.

به گزارش برنا، نیروی زمینی ارتش در دومین روز از برگزاری مسابقات نظامی ارتش های جهان در رشته توپ ۲۳ میلیمتری zu  با اقتدار به مقام نخست دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیر سرتیپ دوم آذر افروز ارشد نظامی ارتش در اصفهان در خصوص آمادگی و توانمندی تخصصی کارکنان تیم جمهوری اسلامی ایران گفت: توانمندی، تخصص فنی و روحیه بالای کارکنان تیم نزاجا از ویژگی های بارزی بود که در دومین روز از برگزاری مسابقات نظامی ارتش جهان در اصفهان شاهد بودیم.

وی ضمن تبریک قهرمانی تیم اربابان سلاح به خانواده بزرگ نیروی زمینی در روز دوم از مسابقات نظامی ارتش های جهان، افزود: این تیم به تجارب ارزنده ای در حوزه  تعمیر، آماده به کاری و استفاده از سلاح های سنگین رسیده است، در مسابقات نیز با اقتدار رقبا را یکی پس از دیگری کنار زد و در نهایت نیز در روز دوم به مقام نخست رسیدند.  

سرتیپ آذر افروز با  اشاره به تمرینات کارکنان تیم نیروی زمینی ارتش در حوزه اربابان سلاح تاکید کرد: تمام تمهیدات لازم برای آماده سازی تیم جمهوری اسلامی ایران آماده شد تا کارکنان بتوانند در میدان مسابقه توانمندی فنی خود را به رخ رقبا بکشند.  

وی ادامه داد: تمام امکانات اعم از میدان مسابقه، واگذاری تجهیزات، امکانات آسایشگاهی و حتی پذیرایی برای تمامی تیم های نظامی حاضر در این مسابقات یکسان است.  

 در روز دوم برگزاری مسابقات نظامی ارتش های جهان (اربابان سلاح ۲۰۲۱ ) تیم های روسیه، ازبکستان و ویتنام به ترتیب به مقام های بعدی دست یافتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان اصفهان جمهوری اسلامی ایران خانواده استفاده از سلاح جمهوری اسلامی نیروی زمینی ارتش مسابقات نظامی ارتش های جهان برگزاری مسابقات نظامی ارتش نیروی زمینی ارتش اربابان سلاح مقام نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ ارزیابی صهیونیست‌ها از پاسخ منفی حماس به طرح پیشنهادی
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • وزیر دارایی نتانیاهو خواستار برکناری دو مقام اسرائیلی