Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرداس طاهری فرماندار شهرستان فارسان اظهار داشت: در هفته دولت، ۱۲ طرح عمرانی با اعتباری نزدیک به ۱۷ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و برای ۵۰ نفر نیز به طور مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد شد.

او افزود: این طرح ها در بخش‌های ورزشی، زیرساختی، اقتصادی، زیربنایی و فرهنگی در شهر‌های فارسان، گوجان، چلیچه، جونقان، روستای کران و فیل‌آباد اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۹ طرح عمرانی در بروجن

طاهری اضافه کرد: ساخت استخر شنا کارگران فارسان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، ساخت گلخانه با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، تاسیس شیلات با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان، ساخت بلوار در چلیچه، ساخت پارک جونقان با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان، ساخت ساختمان شهرداری جونقان با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان و خرید ماشین آتش‌نشانی شهرداری گوجان به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان از طرح های شهرستان فارسان در هفته دولت بوده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت طرح عمرانی اشتغالزایی جوانان افتتاح طرح میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در فارسان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: با اعلام خبر تصادف دو خودروی سواری سمند و پراید در فارسان و مصدومیت ۵ نفر، بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۵ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای تکمیل درمان توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان سیدالشهدا فارسان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • حادثه رانندگی در فارسان
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز