Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:12:41 GMT

برگزاری ویژه برنامه قرائت زیارت ناحیه مقدسه

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۱۹۶۷

برگزاری ویژه برنامه قرائت زیارت ناحیه مقدسه

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم قرائت زیارت ناحیه مقدسه در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السّلام با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و با حضور زائرین در صحن امام حسین (ع) این بارگاه ملکوتی برگزار می‌شود.

در این مراسم معنوی که پنج شنبه ۴ شهریور ماه بعد از نماز مغرب و عشاء برپا می‌شود؛ ذاکر خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام، مجتبی باقری به قرائت زیارت ناحیه مقدسه و مرثیه سرایی خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قرائت زیارت ناحیه مقدسه امشب پنجشنبه چهارم شهریور ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ارک تهران برپا خواهد شد. سخنران این مراسم مهدی توکلی و زیارت ناحیه مقدسه توسط ابوالفضل بختیاری قرائت خواهد شد.

همچنین جمعی از ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت به ذکر مصیبت و مداحی خواهند پرداخت.

کد خبر 5289779

منبع: مهر

کلیدواژه: مرثیه سرایی زیارت فعالیت های قرآنی حرم حضرت عبدالعظیم محرم 1400 مسجد ارک حسینیه مهر محرم 1400 حسینیه مهر محمدرضا حکیمی قرآن فعالیت های قرآنی قرآن کریم عاشورا امام حسین ع جهان اسلام قیام عاشورا سازمان تبلیغات اسلامی جشنواره اشراق پیام تسلیت حوزه علمیه قرائت زیارت ناحیه مقدسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود