Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@01:15:37 GMT

دام ۲۰۰ سکه‌ای برای پیرمرد ثروتمند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۲۱۳۴

دام ۲۰۰ سکه‌ای برای پیرمرد ثروتمند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، مدتی قبل مرد مسنی نزد ماموران پلیس فتا در یکی از شهرهای استان فارس رفت و مدعی شد زن و مرد جوانی قصد اخاذی میلیاردی از وی را دارند.

او توضیح داد: چندی پیش با زن جوانی که نیاز به کمک مالی داشت آشنا شدم. من وضع مالی خوبی دارم و گاهی به افراد نیازمند کمک می‌کنم و این زن نیز برای کمک نزد من آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: یک روز که به خانه این زن دعوت شده بودم، او با نوشیدنی از من پذیرایی کرد اما پس از خوردن آن به خواب رفتم و نفهمیدم که چه اتفاقی رخ داده است اما یک روز بعد، فردی از طریق واتس‌آپ فیلمی را برایم ارسال کرد که با دیدن آن شوکه شدم. آنجا بود که فهمیدم در دام آن زن افتاده‌ام و او بعد از بیهوش کردن من، اقدام به تهیه فیلم سیاه کرده و با همدستی مرد جوانی، فیلم را برایم فرستاده بود تا نقشه‌ای را که در سر داشت عملی کند.  

به گفته شاکی، زن و مرد جوان او را تهدید کرده بودند که اگر ۲۰۰ سکه طلا به آنها پرداخت نکند، فیلم را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند و آبروی او را می‌برند. مرد مسن با توجه به شهرت خانوادگی که داشت با دیدن فیلم به وحشت افتاده و برای حفظ آبروی خانوادگی‌اش تصمیم گرفته بود تن به خواسته آنها بدهد. او حتی شروع به جمع‌آوری سکه کرده بود تا با پرداخت آن به زن و مرد اخاذ، به این ماجرا پایان بدهد اما در همان روزها بود که وقتی ماجرا را با یکی از دوستانش در میان گذاشت، دوستش پیشنهاد کرد که به جای تن‌ دادن به خواسته اخاذی‌کنندگان، نزد مأموران پلیس برود و از آنها کمک بگیرد.

به این ترتیب بود که شاکی دلش را به دریا زد و پیش از این که زن و مرد اخاذ تهدیدشان را عملی کنند نزد ماموران پلیس فتا رفت و از آنها شکایت کرد. مأموران پس از شنیدن حرف‌های این مرد تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان را آغاز کردند.

آنها با سرنخ‌هایی که شاکی در اختیارشان قرار داده بود موفق شدند زن و مرد جوان را شناسایی و هر دوی آنها را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند. متهمان در بازجویی‌ها به نقشه سیاه خود برای اخاذی از مرد ثروتمند اعتراف کردند و زن جوان گفت: من و پسر مورد علاقه‌ام از مدتی قبل شاکی را شناسایی کرده بودیم و می‌دانستیم ثروت زیادی دارد. برای همین نقشه اخاذی از او را کشیدیم. طبق نقشه، من باید با او طرح دوستی می‌ریختم و به بهانه این که نیاز به کمک دارم وی را فریب داده و به خانه‌ام می‌کشاندم تا بتوانیم از وی فیلم سیاه تهیه کنیم. پس از تهیه فیلم نیز قصد اخاذی از وی را داشتیم که دستگیر شدیم.

به گفته سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتای فارس، پس از اعترافات متهمان برای هردوی آنها قرار قانونی صادر شد و این پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

کد خبر 622739

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زن و مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ «مهد آزادی بیان!»

با شدت گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، دانشگاه‌های آمریکا این روزها به صحنه تظاهرات و تنش جنایات اسرائیل در غزه تبدیل شده و گاه تا مرز تنش و درگیری با پلیس هم پیش رفته است. بحث بر سر آزادی بیان در دانشگاه‌ها به‌ویژه در خصوص انتقاد به اسرائیل و مقابله پلیس و نیروهای امنیتی با آن، بارها به رسانه‌ها کشیده و مورد انتقادهای شدید قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • ویدئو| روش مدرن بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان
  • پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • فیلم/ چه کسانی پلیس را ترور می‌کنند؟
  • چه کسانی پلیس را ترور می‌کنند؟
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • اجرایی شدن طرح ترافیک جدید از سال آینده
  • کاریکاتور/ «مهد آزادی بیان!»