Web Analytics Made Easy - Statcounter

صذها پاکستانی‌ بر سر دختر اینفلوئنسر ریختند و در خیابان کتک‌اش زدند.

انتشار تصاویری از حمله صدها مرد پاکستانی به یک دختر و عریان کردنش به دلیل فعالیت در فضای مجازی در این کشور به شدت خبرساز شده است.
 
به گزارش اعتمادآنلاین، خبرگزاری آلمان اعلام کرد یک دختر جوان پاکستانی که در فضای مجازی فعالیت می‌کند چند روز پیش در شهر لاهور هدف تهاجم بیش از ۴۰۰ مرد قرار گرفته و بعد از مضروب شدن و از دست دادن بخش زیادی از لباس‌هایش از فراز یک بلندی به پایین پرتاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تصاویر منتشرشده از این حادثه که در پارک ملی لاهور واقع در شرق پاکستان رخ داد با واکنش شدید مردم این کشور مواجه شد، و پلیس پاکستان را بر آن داشت تا دستور دستگیری هر ۴۰۰ نفر را صادر کند.
 
این تهاجم که به بهانه فعالیت این دختر در فضای مجازی و انتشار کلیپ‌‌هایی از او در پلتفرم تیک‌تاک به وقوع پیوست از جانب سیاستمداران، حقوقدانان، افراد مشهور و مردم عادی پاکستان به شدت محکوم شد و همه آنها خواهان حمایت از زنان در این کشور شدند.
 
حادثه مزبور در حالی رخ داد که چند هفته قبل از آن هم دختر یکی از دیپلمات‌های سابق در اسلام‌آباد سر بریده شد.
 
یکی از دستیاران نخست‌وزیر پاکستان نیز در واکنش به این حادثه گفته است، دولت از جرم هیچ یک از شرکت‌کنندگان در این اقدام چشم‌پوشی نخواهد کرد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا

دانشجویان و شخصیت‌های دانشگاهی در پاکستان در مقابل کنسولگری آمریکا در لاهور تجمع کرده و حمایت ایالات متحده از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، صدها دانشجو از دانشگاه‌های مختلف پاکستان در مقابل کنسولگری آمریکا تجمع کرده و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان برای نشان‌دادن هم‌بستگی خود با فلسطینیان، چفیه به گردن انداخته و نسل‌کشی ساکنان غزه توسط نظامیان صهیونیست را محکوم کردند، جنایاتی که با حمایت تمام‌عیار ایالات متحده ممکن شده است.

این تظاهرات توسط «جمعیت دانشجویان پیشرو» سازماندهی شد و طیف گسترده‌ای از دانشجویان، کنشگران سیاسی و اجتماعی، شخصیت‌های دانشگاهی، هنرمندان و شهروندان عادی در آن حضور داشتند و همگی خواستار عدالت و آزادی برای فلسطین بودند.

سخنگوی جمعیت دانشجویان پیشرو گفت: «تهاجم اسرائیل جان بیش از ۳۴ هزار فلسطینی را گرفته است، از جمله ۵۰۰۰ دانش‌آموز و ۳۰۰ مدرّس. این حملات همچنین زیرساخت‌های آموزشی غزه را از بین برده است.»

او ادامه داد: «این از انصاف دور است که آمریکا همچنان به حمایت نظامی چند میلیارد دلاری خود از اسرائیل ادامه داده و شرایط را برای تداوم نامحدود این جنایات هموار می‌کند. ما امروز در مقابل کنسولگری آمریکا ایستاده‌ایم تا همبستگی خود را با دیگر دانشجویان در دانشگاه کلمبیا و دیگر دانشگاه‌های آمریکا نشان داده و از دولت پاکستان بخواهیم این نسل‌کشی را با شدیدترین لحن محکوم کند.»

تظاهرکنندگان همچنین از دولت پاکستان می‌خواهند در مجامع حقوقی جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به پاسخگویی کند، از جمله با شکایت در دیوان بین‌المللی دادگستری، حمایت از جنبش «بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل» و همچنین حمایت از تظاهرات دانشجویی در داخل و خارج از پاکستان.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا
  • تجمع دانشجویان پاکستانی در همبستگی با حامیان فلسطین در آمریکا+عکس
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد /از او پرسیدم طرح را خوانده ای گفت نه /با کج فهمی به فضای مجازی ظلم کرد