Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غفور راستین رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر همه بیمارستان‌های استان اصفهان  به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است، گفت: تعداد تماس‌های اورژانس نیز افزایش یافته و بخش قابل توجهی از تماس‌ها نیز در کنار حوادث و … مربوط به بیماران مبتلا به کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه طی دو هفته اخیر به صورت میانگین در هر روز ۸۰۰ بیمار توسط پرسنل اورژانس استان اصفهان جا به‌جا شده است، ابراز داشت: از این تعداد بیش از ۵۰ درصد از بیماران و معادل ۵۰۰ بیمار روزانه بیمار بدحال مبتلا به کرونا در سطح استان جابه‌جا می‌شوند.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه به دلیل بی توجهی مردم به سلامتیشان نه تنها خود و خانواده‌شان بلکه کادر درمان و پرسنل اورژانس نیز گرفتار شده‌اند، اضافه کرد: نیرو‌های اورژانس برای تحویل بیمار مجبور هستند ساعت‌ها در ورودی بیمارستان‌ها منتظر بمانند و این در حالی است که برخی از آن‌ها حتی تا ساعت ۲۰ نیز ناهار نخورده‌اند.

خودم و همکارانم را به صبر توصیه می‌کنم

وی که معتقد است پیک پنجم کرونا در کشور بسیار وحشتناک‌تر و خطرناک‌تر از پیک‌های قبلی بوده است، ادامه داد: خودم و همکارانم را توصیه به صبر می‌کنم، امیدواریم به سلامت از این مرحله عبور کنیم.

راستین با بیان اینکه توقع منطقی ما کاهش ترافیک بیماران طی دو هفته آینده است، تصریح کرد: مردم بار سنگینی را بر روی زمین گذاشته‌اند که جابجایی آن بر روی دوش کادر درمان و پرسنل اورژانس و سنگینی می‌کند.

یک سال است که هزینه غذای پرسنل اورژانس پرداخت نشده است

وی در خصوص وضعیت پرداخت هزینه غذای پرسنل اورژانس استان اصفهان گفت: حذف غذای پرسنل اورژانس تصمیم ملی بود، اما قرار بر این شد هزینه غذای سه وعده به میزان ۲۵ هزار تومان برای هر روز به حساب پرسنل واریز شود که البته در شرایط فعلی این هزینه برای یک وعده غذایی هم کافی نیست و این در حالی است که یک سال است این هزینه اندک را نیز به حساب پرسنل واریز نکرده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان تصریح کرد: تمام سعی خود را به کار گرفته‌ایم تا هر چه زودتر این هزینه به پرسنل اورژانس پرداخت شود.

روزانه ۶ پایگاه اورژانس اصفهان تعطیل است

وی با بیان اینکه هر نیروی اورژانس در استان اصفهان به صورت میانگین در هر ۲۴ ساعت ۱۲ تا ۱۸ مأموریت را انجام می‌دهد، ادامه داد: در استان اصفهان ۱۶۰ پایگاه داریم که در هر روز تعدادی از آن‌ها به دلایل مختلف تعطیل هستند و به صورت میانگین این تعداد در هر روز به ۶ پایگاه می‌رسد.
استخدام در اورژانس اصفهان
راستین در خصوص استخدام نیروی جدید برای اورژانس استان اصفهان گفت: مجوز نیروی شرکتی داریم و این موضوع را به عنوان فراخوان عمومی در سطح کشور اعلام کرده‌ایم، حدود ۱۵۰ نفر برای این امر ثبت‌نام کردند که ۸۰ نفر از آن‌ها مدرک دیپلم داشتند و برای این امر مناسب نبودند.

وی اضافه کرد: ۵۰ نفر نیز مجوز اضافه شدن به پرسنل اورژانس استان اصفهان را دریافت کردند که در حال انجام مراحل قرار داد این افراد هستیم و به زودی به سیستم اضافه خواهند شد.

منبع:مهر

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس اصفهان ویروس کرونا اورژانس استان اصفهان پرسنل اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ سهم 8 درصدی راه آهن در جابجایی بار

تین نیوز

سهم بخش حمل و نقل ریلی در جابجایی بار در سال 1401 تنها 8 درصد بود.

به گزارش تین نیوز، به تازگی کتابچه عملکرد، پایش و کنترل آماری اهم شاخص های کلیدی وزارت راه و شهرسازی در 12 ماهه سال 1401 ، منتشر شده است.

در این کتابچه و در بخش بررسی سهم بخش های مختلف حمل و نقل در جابجایی مسافر، بار و ترانزیت در سال 1401 مشخص شده که در این سال، سهم بخش حمل و نقل ریلی در جابجایی بار 8 درصد بوده است.

در همین سال بخش حمل و نقل جاده ای سهم 92 درصدی از جابجایی بار را به خود اختصاص داده است.

در بخش ترانزیت کالا نیز، سهم بخش حمل و نقل ریلی در ترانزیت کالا 13 درصد و سهم بخش جاده ای 87 درصد بوده است.

در جابجایی مسافر نیز، حمل و نقل ریلی تنها 17 درصد از سهم جابجایی مسافر را به خود اختصاص داده و این در حالی است که بخش حمل و نقل جاده ای 72.4 درصد از جابجایی مسافر را به عهده داشته است.

سهم بخش حمل و نقل هوایی در جابجایی مسافر نیز 10.6 درصد بوده است.

به گزارش تین نیوز، بر اساس آنچه در کتابچه عملکرد، پایش و کنترل آماری اهم شاخص های کلیدی وزارت راه و شهرسازی در 12 ماهه سال 1401 ، آمده است: همچنین مقایسه عملکرد سال 1401 شاخص های بخش حمل و نقل ریلی با بهترین رکورد ثبت شده طی 10 سال گذشته نشان می دهد، در سال 1401 جابجایی بار ( کل ) ریلی نسبت به سال بهترین رکورد ( سال 1399)  14 درصد کاهش عملکرد داشته است.

مقایسه عملکرد سال 1401 شاخص های بخش ریلی با بهترین رکورد ثبت شده طی 10 سال گذشته، نشان می دهد در سال 1401 ترانزیت ریلی نیز نسبت به بهترین سال رکورد ( سال 1400 ) 26 درصد کاهش عملکرد داشته است.

قابل ذکر است جابجایی مسافر ریلی در سال 1401 نسبت به بهترین سال رکورد ( سال 1398 ) به میزان 5 درصد افزایش عملکرد داشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • ◄ سهم 8 درصدی راه آهن در جابجایی بار
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان