Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:21:42 GMT

یک پنجم کارمندان استان قزوین حامی ایتام هستند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۲۳۹۹

یک پنجم کارمندان استان قزوین حامی ایتام هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین مهرعلی حق گویان با تبریک روز کارمند بیان کرد: اکرام ایتام و محسنین عنوان طرحی است که برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در طرح اکرام ایتام، فرزندان یتیم مورد حمایت حامیان نیکوکار قرار گرفته و ماهانه به تناسب وسع خویش به ایتام کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در طرح اکرام محسنین فرزندانی تحت حمایت قرار می‌گیرند که اگرچه از نعمت پدر و مادر محروم نیستند ولی سرپرست خانواده به دلیل از کارافتادگی، بیماری صعب العلاج و … علاوه بر هزینه‌های جاری زندگی، مشکلات درمان و نگهداری را نیز دارند.

وی با اعلام اینکه در استان ۳۲ هزار کارمند داریم که هفت هزار کارمند حامی طرح اکرام هستند، افزود: در حال حاضر یک پنجم کارمندان استان با مشارکت در طرح اکرام، از فرزندان تحت حمایت در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند و به طور مستقیم کمک‌های خود را ماهانه به فرزندان یتیم و محسنین واریز می‌کنند.

حق گویان تصریح کرد: به دلیل بیماری کرونا و شرایط اقتصادی تعداد ایتام و فرزندان محسنین طی سال گذشته از پنج هزار نفر به هشت هزار و ۴۷۸ نفر افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: بیش از ۳۱ هزار حامی از ایتام و فرزندان محسنین به صورت مادی و معنوی حمایت می‌کنند و ماهانه کمک‌هایی را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند، و در سه ماهه نخست سال جاری بیش از هشت میلیارد و ۷۷۴ میلیون تومان توسط حامیان به حساب فرزندان ایتام و محسنین واریز شده است.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری به معنای کمک‌های کلان و خاص نیست بلکه به مفهم توسعه این فرهنگ در میان آحاد جامعه است به طوری که کسی نسبت به محرومیت دیگران بی تفاوت نباشد.

حق گویان یادآور شد: لازم است برای نهادینه کردن فرهنگ انفاق و نیکوکاری از کودکی به فرزندانمان بیاموزیم که باید در این راه گام بردارند تا اقشار مختلف جامعه نسبت به مشکلات یکدیگر بی تفاوت نباشند.

کد خبر 5289839

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد قزوین قزوین کمیته امداد استان قزوین اکرام ایتام ویروس کرونا هفته دولت واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا محرم 1400 گرگان کرمانشاه واکسیناسیون خراسان رضوی اردبیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسجد ایتام و محسنین طرح اکرام استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!

طرفداری| شمس آذر قزوین در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل پیکان تهران به پیروزی رسید.

در اولین مسابقه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم شمس آذر قزوین از ساعت 18:20 در ورزشگاه  خالی از تماشاگر سردار آزادگان قزوین به مصاف تیم پیکان تهران رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود شمس اذر به پایان رسید. پیکان در دقیقه 89 گل مساوی را زد اما دقیقه 3+90 دومین گل را خورد و بدون امتیاز قزوین را ترک کرد. با این برد شمس آذر 34 امتیازی شد وبا یک پله صعود به رده هفتم جدول لیگ رسید و پیکان 25 امتیازی در رده دوازدهم باقی ماند. پوریا سرآبادانی (10) و حسین گودرزی (2+90) برای شمس آذر و حامد پاکدل (89) برای پیکان گلزنی کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • همراهی کارمندان دانشگاه کلمبیا با دانشجویان حامی فلسطین
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین