Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،اکثر افراد از شستن ظروف خوششان نمی‌آید، برای همین ماشین‌های ظرفشویی وسیله‌ای محبوب در خانه هاست. آیا می‌خواهید حداکثر استفاده را از ماشین ظرفشویی خود ببرید؟ یک توپ فویل آلومینیومی را درون آن قرار دهید!

ترفند

فویل آلومینیومی یکی از پرکاربرد‌ترین وسایل آشپزخانه است؛ نه فقط برای پوشاندن ظروف و وسایل یا استفاده از آن‌ها هنگام آماده سازی غذا در فر؛ از فویل می‌توان برای برخی از بهترین ترفند‌ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال، یک توپ فویل آلومینیومی را در ماشین ظرفشویی خود قرار دهید. اوه، چی؟

در ماشین ظرفشویی

شستن ظروف قبل از قرار دادن آن‌ها در ماشین ظرفشویی کاری است که برخی افراد انجام می‌دهند و برخی دیگر انجام نمی‌دهند. چرا اگر ماشین ظرفشویی دارید تمیز کردن کل کثیفی‌ها را بعهده آن نمیگذارید؟ چون به اندازه کافی ظرف‌ها تمیز نمی‌شوند، مخصوصا کارد و چنگالها؟ آیا این چیزی است که اغلب با آن سر و کار دارید؟ یک توپ فویل آلومینیومی قطعا می‌تواند کمکتان کند. این ترفند آنقدر آسان است که ما قطعاً آن را امتحان کردیم. همه در خانه یک رول فویل آلومینیومی دارند و همه ما ظروف تمیز بدون دردسر نیز می‌خواهیم!

اینطوری باید انجام اش بدی

از یک تکه فویل آلومینیومی یک توپ درست کنید و آن را در سبد ظروف ماشین ظرفشویی خود قرار دهید. سپس آن را به حالت استاندارد روشن کنید. سپس کارد و چنگال شما از دستگاه خارج می‌شوند درحالیکه ظاهری درخشان دارند! و این به این دلیل نیست که فویل با دستان خودش آلودگی ظروف شما را پاک می‌کند! به واکنش شیمیایی بین آلومینیوم و اجزای نیام ماشین ظرفشویی شما مربوط می‌شود.

منبع:طلا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فویل آلومینیوم ظرفشویی ماشین ظرفشویی خود ماشین ظرفشویی قرار دهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این داوطلبان با ماشین ارتش به کنکور رفتند + فیلم

به گزارش همشهری آنلاین با توجه به بارش باران و طغیان رودخانه های فصلی در مناطق مرزی استان خراسان جنوبی دانش آموزان مناطق مرزی شهرستان قائنات توسط ارتش به محل آزمون کنکور راهی شدند.

کد خبر 847173 برچسب‌ها خبر مهم کنکور

دیگر خبرها

  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • فناوری ناسا برای غبارزدایی از ماه به قمر زمین می‌رود
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • این داوطلبان با ماشین ارتش به کنکور رفتند + فیلم
  • سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز/ استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • عروس امام خمینی درگذشت | جزئیاتی از زندگی همسر سیدمصطفی خمینی؛ معصومه حائری که بود؟