Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه فدراسیون گفت: ما در مجموعه فدراسیون تلاشمان این است که با حل مشکلات و موانع، شرایط و بستر را برای ایجاد فضایی مناسب به جهت طی شدن روند رو به رشد و توسعه فراهم کنیم.

به گزارش طرفداری و به نقل از فدراسیون فوتبال، بهرام رضاییان با اشاره به کسب میزبانی ایران برابر سوریه گفت:

با توجه به اینکه تلاشهای زیادی در زمینه اخذ میزبانی از سوی مسئولین فدراسیون فوتبال صورت گرفت، خوشبختانه توانستیم بعد از دو سال، دوباره میزبان رقابتهای جام جهانی در مرحله مقدماتی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه سختی را در این خصوص پشت سر گذاشتیم اما با همکاری و همراهی مسئولین در بخش های مختلف به این امر مهم دست پیدا کردیم.

رضاییان در ادامه درباره افزایش حق الزحمه داوان گفت:

در خصوص بحث حق الزحمه داوران نیز تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا افزایش چشمگیری حقوق و دستمزد داوران داشته باشد. بدون شک نگاه رئیس فدراسیون فوتبال نگاه رو به جلو بوده و در همین راستا برنامه ریزی های مدونی نیز صورت گرفته شده است. ما در مجموعه فدراسیون تلاشمان این است که با حل مشکلات و موانع، شرایط و بستر را برای ایجاد فضایی مناسب به جهت طی شدن روند رو به رشد و توسعه فراهم کنیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در پایان درباره فوتبال بانوان گفت:

با توجه به اینکه نگاه فدراسیون جنسینی نبوده و بانوان و آقایان برای ما فرقی ندارد، تمام تلاش رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه بر این است که شرایط برای تیم های ملی به صورت یکسان فراهم شود. در همین راستا با توجه به پیش رو بودن رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا بانوان و برنامه های کادر فنی، از هیچ تلاشی برای فراهم شدن نیاز های تیم بانوان دریغ نکردیم. اکنون تیمهای بانوان در سه رده جوانان، نوجوانان و بزرگسالان اردو ها و مسابقات مختلفی را طی 6 ماه اخیر پشت سر گذاشتند و این در حالی بود که به مدت 2 سال هیچگونه فعالیتی نداشتند. در هر صورت نگاه ما حمایت از تیم های بانوان و تیم های ملی در رده های مختلف بوده و امیدواریم با اجرای برنامه های تیم های ملی، شاهد موفقیت و روند رو به رشد آنها باشیم.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو برترین های قرن با محمود خوردبین: با حضور پروین، محمدخانی و باقری، نقش علی کریمی در تیم رویایی می شود وریا غفوری: روی اسم من خط قرمز کشیده شد باشگاه لیون: سردار آزمون گزینه ما است جزئیات آخرین پیشنهاد رده شده پاریس توسط ام باپه منتشر شد؛ عزم جدی کیلیان! آمادگی منچسترسیتی برای پرداخت دستمزد 15 میلیون یورویی به کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند