Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@11:39:16 GMT

ژرژ مندس امروز با سران یوونتوس دیدار می کند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۲۷۸۲

مدیربرنامه های فوق ستاره پرتغالی در مورد آینده بازیکن صحبت خواهد کرد.

پس از آن که روز گذشته اعلام شد ژرژ مندس مدیربرنامه های رونالدو برای انجام مذاکرات فوری با یوونتوس وارد تورین شد، بنظر می رسد امروز مذاکرات آغاز شود.

به گزارش اسکای اسپورت، امروز مدیر برنامه های ستاره پرتغالی با سران یوونتوس دیدار می کند تا با توجه به فرصت کمی که در بازار مانده است، آینده رونالدو مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که رونالدو می خواهد با جدایی ماجراجویی جدیدی را آغاز کند و سیتیزن ها مایل هستند به او قراردادی دو ساله با دستمزد سالانه 14/15 میلیون یورویی را پیشنهاد کنند. با این حال مشکل اصلی این است که قهرمان فصل قبل لیگ برتر انگلستان حاضر نیست مبلغی را به بیانکونری برای نهایی کردن انتقال بپردازد.

باید صبر کرد و دید نتیجه مذاکرات بین دو طرف چگونه پیش خواهد رفت و رونالدو را فصل آینده در اتحاد خواهیم دید یا نه.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو برترین های قرن با محمود خوردبین: با حضور پروین، محمدخانی و باقری، نقش علی کریمی در تیم رویایی می شود وریا غفوری: روی اسم من خط قرمز کشیده شد باشگاه لیون: سردار آزمون گزینه ما است جزئیات آخرین پیشنهاد رده شده پاریس توسط ام باپه منتشر شد؛ عزم جدی کیلیان! آمادگی منچسترسیتی برای پرداخت دستمزد 15 میلیون یورویی به کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)

با 10 بازیکن سرعتی این فصل لیگ قهرمانان اروپا آشنا شوید.

به گزارش طرفداری، نونو مندس از پاری سن ژرمن، سریع‌ترین بازیکن این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت 37.2 کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است.

کریم آدیمی از دورتموند با 36.3 و کیلیان ام باپه هم با سرعت 36.1 کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

10 بازیکن سریع لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • هاآرتص: سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است