Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی یک دولت جوان، متحرک، پویا وانقلابی روی کار آمده است، گفت: برخی افراد به‌دنبال برهم‌زدن بازار و سلب اعتماد مردم هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند، آیت‌الله سید‌علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با اعضای سازمان بسیج اصناف استان خراسان‌جنوبی، با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی مردم دولت را انتخاب می‌کنند و دولت به عنوانت خدمتگذار به مردم باید با اخلاص خدمت کند، اظهار داشت: در غرب دولتی در کار نیست بلکه دست نشانده‌های سرمایه دارانی هستند که اقدام به نوکری می‌کنند و هر نوع فشاری را به مردم وارد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه دولت جدید کار خود را آغاز کرده و امیداوریم در دولت سیزدهم دولت و مردم یکی شوند، افزود: سیستم لیبرال دموکراسی غرب بعد از فروپاشی شوروی مدعی بود تاریخ به پایان رسیده و به هیچ کس و جریانی فرصت تحرک را نمی‌دهد. 

امام‌جمعه بیرجند با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی و ایجاد فرصت‌های غیر‌مستقیم ادعاهای واهی غرب به زمین خورد، بیان کرد: امید است در سایه دولت انقلابی برای نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی اقتصاد دست مردم باشد و افرادی که می‌خواستند اشراف‌سازی کنند پی کارشان رفته‌اند.

عبادی  با بیان اینکه مردم ایران به دنبال تجارت حلال هستند و به سمت اصنافی می‌روند که برای مردم و خدا کار کنند و به دنبال حل مشکلات جامعه هستند گفت: امروز احساس می‌شود که موانع موجود بر سر راه پیاده کردن اقتصاد اسلامی در حال جمع شدن است و امیدواریم کارها به خوبی انجام شود و مردم پاداش رای دادن خود را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: دشمن برای کوچکترین کار علیه انقلاب اسلامی اتاق فکر داردامام جمعه اردبیل: ‌پاسخ ارتش ایران به کوچک‌ترین تجاوز دشمن پشیمان‌کننده و سخت خواهد بودسرلشکر سلامی: با تمام توان برای مقابله با کرونا در صحنه هستیم / به دشمنان سازنده سلاح بیولوژیک برای واردات واکسن اعتماد نداریم

وی با اشاره به سند توسعه هفتم گفت: باید زوایای آن به صورت دقیق کارشناسی شود و به موقع با رعایت منافع مردم این طرح را اطلاع رسانی کنید و مردم را از این نگرانی‌ها نجات دهید و بدانید که مردم در مشکلات بسیار ایستادگی کردند و مردم از ما عمل می خواهند.

امام‌جمعه بیرجند با اشاره به اینکه جایگاه بازار در نظام اسلامی بسیار خاص است، افزود: برخی افراد به دنبال این بودند تا بازار را به هم بریزند و سلب اعتماد کنند و نتوانستند موفق شوند.

انتهای پیام/254/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان در برنامه پرسمان گفت: تا کنون ۴۰۰ هزار نفر از روستائیان، عشایر و ساکنان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت استان، به صورت رایگان بیمه سلامت شده اند.


اربابی افزود: در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر و سایر اقشار، بیمه شدن بر اساس استعلام و دهک بندی انجام می‌شود که دهک ۱تا۵ رایگان است و بیمه نامه شان به صورت الکترونیک تمدید می‌شود.


وی با اشاره به استقبال کم دهک‌های ۶ تا ۱۰ از بیمه سلامت گفت: تخفیف‌های خوبی برای این دهک‌ها در نظر گرفته شده که می‌توانند استفاده کنند، به طور مثال افراد دهک۶، برای یکسال، تنها بیست درصد حق بیمه‌ی خود یعنی ۳۸۷ تومان را پرداخت می‌کنند.


این رقم برای هر فرد در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه اش معادل ۵۸۰ هزار تومان برای یکسال، هر فرد دهک ۸، ۷۷۵ هزار تومان، دهک ۹، ۹۶۹ هزار تومان و برای هر فرد دهک ۱۰ یک میلیون و ۹۳۸ هزار تومان در سال است.

مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: هم استانی‌ها می‌توانند با شماره گیری ۱۶۶۶#* از وضعیت بیمه خود استعلام بگیرند که در صورت نداشتن بیمه، می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و خود را بیمه کنند حتی افرادی که از دهک خود اطلاع ندارند و یا دهک شان مشخص نیست نیز می‌توانند بصورت رایگان یکماه زیرپوشش بیمه سلامت قرار گیرند تا وضعیت شان مشخص شود.

اربابی با بیان اینکه افراد برای بهره مندی از مزایای بیمه سلامت باید در اداره کل بیمه سلامت نشان دار شوند افزود: بیمه سلامت خراسان جنوبی با بیش از ۹۵ درصد مؤسسات درمانی استان قرارداد دارد.


وی با اشاره به حمایت بیمه سلامت از اتباع بیگانه نیز گفت: بر اساس تفاهم نامه بین بیمه سلامت و سازمان مهاجرت اتباع، این افراد نیز برای داشتن مجوز اقامت یا تمدید آن، باید حتما پوشش بیمه داشته باشند و بیمه برای اقامت آنان جنبه اجباری دارد که در این خصوص می‌توانند زیر پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد