Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه شهرخودرو در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت سرمربیگری این تیم مشهدی اظهار کرد: با هیچ کدام از گزینه‌ها نتوانستیم به توافق برسیم و امیدوارم تکلیف سرمربی تیم ما تا آخر هفته مشخص شود.

معمایی درباره اینکه شنیده می‌شود علیرضا منصوریان سرمربی تیم شهر خودرو شده است، گفت: منصوریان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ما است، اما هنوز سرمربی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره اینکه حضور مهدی رحمتی در تیم شهر خودرو منتفی شد، بیان کرد: ما هنوز موفق نشدیم با رحمتی صحبت کنیم. رحمتی به پیغام‌های ما جواب نمی‌دهد و من به مشهد آمدم تا با رحمتی صحبت کنم، اما او به تهران آمده است و این مربی را پیدا نکردیم.

او درباره  اینکه اموال باشگاه شهر خودرو را مسئولان استان خراسان رضوی تحویل دادند، گفت: بله، اموال تحویل داده شد و مشکلی در این باره نداریم.

معمایی درباره اینکه حدود ۳ میلیارد تومان مبلغ فسخ قرارداد علی نعمتی و امین قاسمی نژاد بوده است، اظهار کرد:  این موضوع بین بازیکن و باشگاه است و ما نمی‌توانیم مبلغ رضایت نامه را بگوییم. به هر حال این ۲ بازیکن پولی دادند و از شهر خودرو جدا شدند.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره اینکه هواداران نگران جدایی ستاره‌ها هستند، گفت: رحمتی از قبل قولش را به نعمتی و قاسمی نژاد داده بود که آن‌ها می‌توانند جدا شوند. زمانی که بازیکنان ما را هوایی می‌کنند دیگر آن‌ها برای ما بازیکن نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید

مهدی رحمتی اولویت شهرخودرو است/ هیچ شرطی برای تحویل باشگاه تعیین نشده است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه شهر خودرو علیرضا منصوریان مهدی رحمتی باشگاه شهر شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستند درباره «انشاءالله رحمتی» استاد فلسفه و مترجم نامدار آثار حکمی و عرفانی، خاصه آثار هانری کُربن و سید حسین نصر است.

رحمتی در کنار تحقیق و تدریس ، سردبیری فصلنامه تخصصی اطلاعات حکمت و معرفت را هم برعهده دارد. «زندگی با فلسفه» دوازدهمین فیلم از مجموعه مستند «آئینه عمر» است که درباره زندگی ، سلوک علمی و فرهنگی و میراث پژوهشی ۲۶ چهره نامدار حوزه علوم انسانی، فرهنگ و هنر ایران ساخته شده است.

مستند ۴۰ دقیقه‌ای زندگی بافلسفه» جمعه ساعت ۱۲:۳۰ هم تکرار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه