Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود معمایی، مدیرعامل باشگاه شهرخودرو درباره وضعیت سرمربیگری این تیم مشهدی توضیحاتی را بیان کرد

به گزارش طرفداری، وضعیت نیمکت شهرخودرو برای لیگ بیست و یکم همچنان مبهم است و در همین راستا مدیرعامل این تیم صحبت هایی را بیان کرده است.

مسعود معمایی مدیرعامل باشگاه شهرخودرو درباره وضعیت سرمربیگری این تیم مشهدی گفت:

با هیچ کدام از گزینه‌ها نتوانستیم به توافق برسیم و امیدوارم تکلیف سرمربی تیم ما تا آخر هفته مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمایی درباره اینکه شنیده می‌شود علیرضا منصوریان سرمربی تیم شهر خودرو شده است، گفت:

منصوریان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ما است، اما هنوز سرمربی نشده است.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره اینکه حضور مهدی رحمتی در تیم شهر خودرو منتفی شد، بیان کرد:

ما هنوز موفق نشدیم با رحمتی صحبت کنیم. رحمتی به پیغام‌های ما جواب نمی‌دهد و من به مشهد آمدم تا با رحمتی صحبت کنم، اما او به تهران آمده است و این مربی را پیدا نکردیم.

او درباره  اینکه اموال باشگاه شهر خودرو را مسئولان استان خراسان رضوی تحویل دادند، گفت:

بله، اموال تحویل داده شد و مشکلی در این باره نداریم.

معمایی درباره اینکه حدود ۳ میلیارد تومان مبلغ فسخ قرارداد علی نعمتی و امین قاسمی نژاد بوده است، گفت:  

این موضوع بین بازیکن و باشگاه است و ما نمی‌توانیم مبلغ رضایت نامه را بگوییم. به هر حال این ۲ بازیکن پولی دادند و از شهر خودرو جدا شدند.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو درباره اینکه هواداران نگران جدایی ستاره‌ها هستند، گفت:

رحمتی از قبل قولش را به نعمتی و قاسمی نژاد داده بود که آن‌ها می‌توانند جدا شوند. زمانی که بازیکنان ما را هوایی می‌کنند دیگر آن‌ها برای ما بازیکن نمی‌شوند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو برترین های قرن با محمود خوردبین: با حضور پروین، محمدخانی و باقری، نقش علی کریمی در تیم رویایی می شود وریا غفوری: روی اسم من خط قرمز کشیده شد باشگاه لیون: سردار آزمون گزینه ما است جزئیات آخرین پیشنهاد رده شده پاریس توسط ام باپه منتشر شد؛ عزم جدی کیلیان! آمادگی منچسترسیتی برای پرداخت دستمزد 15 میلیون یورویی به کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خودرو درباره باشگاه شهر شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی، پیشرفت‌های چشمگیر در سطح کشور را مدیون دانشگاه‌ها و دانشگاهیان دانست و گفت: این پیشرفت‌ها توسط خود دانشگاهیان روایت شود.

مالک رحمتی، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت، در مراسم گرامی‌داشت روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، با تاکید بر اینکه باید دانشگاه و تلاشگران آن را قدر دانست، افزود: اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانشجو فارغ‌التحصیل شده و سه میلیون نفر از آنها مشغول تحصیل هستند، به برکت مجاهدت‌های علمی دانشگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها را باید گفت تا جوانان به آینده امیدوار شوند، افزود: توقف در مسیر رشد و تعالی معنی ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی به سیر تحول در نسل‌های مختلف دانشگاه‌ها، اشاره کرد و گفت: زمانی آموزش در مراکز دانشگاهی، محور بود، بعد از آن تحقیقات اولویت یافت و امروز کارآفرینی در کنار آموزش و تحقیق، ماموریت اصلی دانشگاه‌ است.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد، ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت به وجود آمده که مایه امیدواری است، افزود: دانشگاه آزاد به دلیل برنامه‌ریزی دقیق و اتکا به ظرفیت‌های درونی خود دستاوردهای خوبی داشته است.

رحمتی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد در حوزه مهارت‌آفرینی نیز موفقیت‌های خوبی کسب کند و گفت: دستاوردهای دانشگاهی خوب روایت و منعکس نمی‌شود و مراکز دانشگاهی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم برای مقابله با جنگ روانی دشمن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: هر استاد دانشگاه و هر دانشجو می‌تواند یک رسانه باشد و امیدآفرینی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه
  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو