Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۹ هزار بسیجی در راستای اجرای طرح شهیدسلیمانی آموزش دیدند و ۳۶۱۸ تیم در استان ساماندهی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار محسن کریمی ظهر امروز در نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) با اشاره به شیوع کرونا اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی در اوج تحریم‌ها و توطئه‌ها در 4 دهه اخیر موفقیت و دستاوردهای بزرگی کسب کرده این درحالیست که در ایام شیوع نیز توانست گام‌های بلندی بردارد و در 4 پیک قبلی با اجرای طرح شهید سلیمانی و مشارکت مردم موفق به کنترل و مدیریت بیماری شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز با وجود توطئه دشمن در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی از یکسو و به راه انداختن جنگ روانی برعلیه انقلاب اسلامی و ملت ایران، اقدامات خوب و چشمگیری در مقابله با کرونا و کاهش آسیب‌های ناشی از این بیماری صورت گرفته که باید بیش از گذشته تشدید شود.

کریمی تصریح کرد: به کارگیری فرهنگ بسیجی با وجود مولفه‌های زیادی همچون ایثار و ازخودگذشتگی که در آن نهفته است وجه تمایز ملت ایران با دیگر نقاط دنیاست بنابراین باید قدردان فرهنگ و تفکر بسیج به عنوان یک نعمت بزرگ الهی بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به دستاوردهای فرهنگ ارزشمند بسیجی گفت: ملت ایران در دوران مختلف انقلاب اسلامی تفکر و روحیه بسیجی را به عنوان الگوی موفق به دنیا نشان داد و معرفی کرد و در طول شیوع کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی بار دیگر کارآمدی و راه‌گشا بودن تفکر بسیجی را به رخ کشاند.

سردار سلیمانی خبر داد: آمادگی سازمان بسیج برای آموزش 5 هزار نیرو در حوزه بهداشت/ روند واکسیناسیون در حال افزایش استرزمایش طرح شهید سلیمانی در اردبیل اجرا شدفرمانده سپاه گلستان: اجرای طرح شهید سلیمانی به صورت محله‌محوری/ اماکن سپاه تبدیل به مراکز واکسیناسیون می‌شود

وی بیان کرد: دشمنان قسم خورده ملت ایران در همه راهبردهای خود با شکست جدی مواجه شدند و امروز با ابزار فضای مجازی برای وارونه جلوه دادن حقایق و دستاوردهای بزرک انقلاب اسلامی پای کار آمده که با هوشیاری و بصیرت مردم به جایی نمی‌رسد بنابراین انعکاس و بازتاب خدمات و تبیین دستاوردهای انجام شده در طول انقلاب و به ویژه مجاهدت‌ها و فداکاری‌ها در شیوع کرونا یک امر ضروری به شمار می‌رود که می‌تواند تخریب و هجمه رسانه‌ای دشمن را پاسخ داده و خنثی کند.

کریمی اضافه کرد: بنابراین بازتاب درست و جامع اقدامات و خدمات صورت گرفته در اوج تحریم و توطئه اقتصادی دشمن و مشکلاتی مانند کرونا برای مردم امیدآفرین و دلگرم کننده بوده و باید به این مسئله توجه ویژه داشت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به راه‌اندازی پایگاه‌های امداد و سلامت گفت: با تبدیل پایگاه‌های بسیج به پایگاه‌های امداد و سلامت برای اجرای برنامه‌های نظارت، مراقبت و حمایت موجی از انگیزه و امیدها به محلات و مناطق منتقل شد بنابراین پایگاه‌های بسیج با عزم جهادی و همت‌های بلند برای تحقق بیانات فرماندهی معظم کل قوا باید اقدام کنند.

وی افزود: اجرای درست و پرقدرت طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی با نقش آفرینی بسیجیان و مردم در دستور کار قرار گرفته و بیش از 9 هزار نفر بسیجی در این راستا آموزش دیدند، همچنین در راستای اقدامات تخصصی طرح شهید سلیمانی در محورهای مراقبت، نظارت، حمایت و واکسیناسیون بیش از سه هزار و 618 تیم ساماندهی شده که برای مقابله و کاهش آسیب های بیماری کرونا نقش آفرینی می کنند.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی اجرای طرح شهید فرمانده سپاه استان مرکزی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر