Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-با فوت ۳۷ نفر دیگر در شبانه‌روز گذشته در آذربایجان‌غربی، شمار جانباختگان کرونایی در استان به بیشترین حد خود رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، در ماه گذشته، میانگین تعداد کشته‌های کرونایی روزانه در آذربایجان‌غربی 6 نفر بوده و این در حالی است که متاسفانه روز به روز بر آمار کشته‌ها افزوده می‌شود و هم اکنون در مرز 40 کشته در روز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها در ماهی که گذشت، نزدیک 500 نفر از هم استانی‌ها بر اثر ابتلا به ویروس ناشناخته کرونا جان خود را از دست دادند و این تعداد معادل بیش از کشته‌های تصادفات جاده‌ای در طول یک سال در آذربایجان‌غربی بوده است.

همچنین تعداد مبتلایان روزانه که در یک ماهه گذشته 600 نفر بود، هم اکنون به عدد چهار رقمی رسیده و چند برابر شده و بیشتر مردم را درگیر خود کرده است.

بیش از نیمی از کشته‌ها از ارومیه یعنی مرکز استان هستند و این شهر از ماه‌های گذشته وضعیت وخیمی را داشته و در وضعیت قرمز تیره کرونایی قرار دارد.

870 تخت بیمارستانی از سوی نیروی زمینی سپاه برای بیماران کرونایی آبادان راه‌اندازی می‌شودسیاست پیشگیری از شیوع کرونا در استان همدان همچنان در دستور کار است/ نقش کلیدی سپاه و بسیج در توسعه همداناجرای طرح "نذر نفس" برای بیماران کرونایی در رشت/ اینجا نفس‌های به‌شماره افتاده خریدار دارد + فیلم‌

همچنان رفت و آمد مردم به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به قوت خود باقی است و هر روز به تعداد آنها افزوده می‌شود و در نتیجه روز به روز شاهد محدودیت در تخت های بیمارستانی هستیم.

از روزهای گذشته نیز به مردم آذربایجان‌غربی در رابطه با افزایش شیوع این بیماری هشدارهای لازم داده شده و باز هم بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از حضور در اماکن پرتجمع و عدم عادی انگاری این بیماری تاکید شده است.

از سوی دیگر خبرهای مبنی بر جهش«لامبدا» از آن سوی مرزها به ایران به گوش می‌رسد و با توجه به اینکه در کشور همسایه ترکیه چند مورد از این بیماری گزارش شده است، اگر پیشگیری‌های لازم در این رابطه انجام نشود، لامبدا وارد آذربایجان‌غربی و نتیجه وارد کل ایران می‌شود و مشکلات مضاعفی را در حوزه سلامت به وجود خواهد آورد.

هم اکنون شرایط به گونه‌ای شده که رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از اختصاص تمامی تخت‌های بیمارستانی به بیماران کرونایی خبر داده و اوضاع استان را نگران کننده خوانده است.

انتهای پیام/7548/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی کشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مهدی کریمی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بارش های خوبی را از شمال و جنوب استان ثبت کرده ایم به طوری که بعد از شوط، ۱۲ میلی‌متر بارندگی از خوی و ۱۰ میلی متر نیز از پیرانشهر گزارش شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۹.۶ میلی‌متر از سلماس، ۸.۵ میلی متر از ماکو، ۶ میلی متر از سردشت، ۵.۷ میلی متر از چایپاره و ۳.۴ میلی متر از پلدشت ثبت بارندگی داشته ایم.

وی با بیان اینکه در سایر شهرهای استان هم بارشهایی ثبت شده است، اظهار کرد: میزان بارندگی ها در خود شهر ارومیه کمتر از یک میلی متر بود ولی در مناطق انزل و باری حدود سه میلی متر بارندگی ثبت شد.

دیگر خبرها

  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • احتمال وقوع دوباره سیل در آذربایجان شرقی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • ۱۰۹ کشته و ۳۵۰۰ مجروح فقط در ۳ روز تعطیلی گذشته
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه