Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار احمد اخوان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان طالقانی آبادان بیان کرد: کرونا به طور مداوم تغییر شکل می‌دهد و نمی‌توان آن را به حال خود واگذار کرد چرا که بسیار کشنده‌تر ظاهر می‌شود.

وی تغییر رفتار اجتماعی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کنترل کرونا را مهم بیان کرد و افزود:مردم باید بدانند رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی کشور را با بحران جدی روبه رو خواهد کرد و برای رهایی از این شرایط نیاز به عزم ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص بیمارستان طالقانی آبادان گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های منطقه، پیگیری و تسریع در تکمیل ساختمان جدید این بیمارستان مهم است تا با ایجاد فضای درمانی مناسب بتوانیم در این شرایط اضطراری نیاز مردم را برطرف کنیم.
سردار اخوان افزود: راه برون رفت از این شرایط، تجهیز و تحویل موقت حداقل یک طبقه از مجموع چهار طبقه ساختمان جدید این بیمارستان برای راه‌اندازی یک بخش و بستری بیماران کرونایی است.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: فرماندار ویژه آبادان و روسای ادارات مربوطه این شهرستان، با یک همت جهادی راه‌اندازی فوری یک بخش ساختمان جدید بیمارستان طالقانی با ظرفیت حداقل ۶۰ تخت بستری را دستور کار خود قرار دهند. 

سردار اخوان بیان کرد: سپاه نیز برای تسریع در راه‌اندازی این بخش، پیگیر مسایل مربوطه خواهد بود و امیدواریم تحقق این امر به‌ عنوان نقطه عطفی در تاریخ مجموعه درمانی این منطقه ثبت شود. 

اکنون ۲۰ شهرستان خوزستان از جمله آبادان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان آبادان پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان خوزستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر و ۳۶ شهید فرهنگی مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی‌اکبر رضایی برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم را گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و اظهار کرد: ترویج و نشر فرهنگ اصیل ایثار و شهادت و سبک زندگی و سیره شهدا به‌ویژه برای نسل جوان که موتور محرکه و پیشران انقلاب هستند، ضروری است.

وی به نقش‌آفرینی معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تقدیم ۳۶ معلم‌شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی است.

رضایی به نقش کارگران در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور درجبهه‌های نبرد، در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده است و تقدیم بیش از ۳۶۵ شهید کارگر مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگریشهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل هدف از برگزاری یادواره شهدا را معرفی شهیدان به عنوان الگوهای ماندگار به جامعه بویژه قشر جوانو نوجوان عنوان کرد و گفت: شهدای گرانقدر در دوران هشت سال دفاع مقدس جانفشانی‌ها و صحنه‌های ماندگاری را آفریدند که تضمین‌کننده پیروزی‌های رزمندگان در آن دوران حساس شد.

به گزارش ایمنا، یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان «شب‌های پرستاره» از ساعت ۲۰ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت در گلزار شهدای حرم مطهرآستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) برگزار می‌شود. ‌

کد خبر 749141

دیگر خبرها

  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم