Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:49:04 GMT

انصاری - مرادیان، شروع داستان تمدید فولاد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۳۲۰۲

انصاری - مرادیان، شروع داستان تمدید فولاد

ساسان انصاری و احسان مرادیان دو بازیکنی هستند که تاکنون قرارداد خود را با قرمزپوشان اهوازی تمدید کرده‌اند.

به گزارش ورزش سه، فولادخوزستان بعد از قهرمانی در جام حذفی تغییراتی در ترکیب مدیریتی و فنی خود داشت، بعد از رفتن سعید آذری و جواد نکونام، حمیدرضا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل و عبدالله ویسی به عنوان سرمربی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از انتخاب سرمربی، تلاش برای حفظ بازیکنان کنونی آغاز شده و تاکنون ساسان انصاری و احسان مرادیان قرارداد خود را تمدید کرده‌اند و مذاکره برای تمدید با دیگر بازیکنان بدون قرارداد با نظر سرمربی ادامه دارد.

 

 

ساسان انصاری؛ آقای گل ایرانی تاریخ باشگاه

انصاری ۵۳ کل در لیگ برتر به ثمر رسانده که ۳۲ گل را با پیراهن فولاد وارد دروازه حریفان کرده است. در کارنامه او ۶ گل و ۶ پاس گل برای فولاد ثبت شده، انصاری ۸ سال در تیم‌ بزرگسال و ۲ سال در تیم‌های پایه فولاد تجربه بازی دارد و علاوه بر کسب عنوان آقای گل لیگ امید، دو قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی نیز داشته و به همراه شیمبا و ایوب والی عنوان پرافتخارترین بازیکن باشگاه را دارد.

 

 

مرادیان، دروازه بانی با سه پاس گل

احسان مرادیان فصل قبل در 14 مسابقه برای فولاد به میدان رفت که کارنامه فوق العاده‌ای از خود ثبت کرد. او در 10 بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شد و تنها 4 گل دریافت کرد. وی پنج فصل در فولاد حضور داشته و با نعیم سعداوی، سید سیروس پورموسوی، ایلی استان، افشین قطبی و جواد نکونام سابقه شاگردی داشته و در حضور تمامی این سرمربیان در چارچوب دروازه فولاد سنگربانی کرده است، البته در کارنامه‌اش سه پاس گل نیز ثبت شده و او در برابر سپیدرود، نساجی و ملوان پاس گل ثبت کرده است.

 

گفتنی است از فصل قبل احمد عبدالله زاده، پاتوسی، مجتبی نجاریان، سعادت حردانی، محمد قاسمی نژاد، علی غلامزاده،احمد رضا جلالی، علی سبحانی، میلاد بدرقه، ایوب والی، سینا شاه‌عباسی، امید صیدالی، عارف غلام‌پور، علیرضا باویه، صابر حردانی، علیرضا سواری، یوسف کی‌شمس، علی عالی‌نژاد، سید رضا موسویان، و رضا جلالی بازیکنان فولاد هستند که از فصل قبل قرارداد دارند و تنها سعادت حردانی احتمال جدایی‌اش وجود دارد و دیگر بازیکنان در صورت تایید کادرفنی با فولاد ادامه می‌دهند‌.

 

ساسان انصاری فولاد خوزستان احسان مرادیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ساسان انصاری فولاد خوزستان احسان مرادیان احسان مرادیان ساسان انصاری پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید شمش در شرکت فولاد شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد شادگان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: میزان تولید در این شرکت با محدودیت‌هایی که وجود داشت در سال گذشته محقق شد.

کهزاد افزود: با تکمیل شدن مراحل راه اندازی کارخانه فولاد سازی، نخستین شمش شرکت فولاد شادگان تا تیر ماه تولید خواهد شد.

فولاد شادگان یکی از ۸ طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز و در مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته و بخش نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی ساخته شده است

دیگر خبرها

  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!