Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید اردوخانی ظهر پنجشنبه در نشست افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت آرادان با حضور ویدئو کنفرانسی استاندار سمنان به میزبانی فرمانداری آرادان از افتتاح ۱۸ پروژه عمرانی در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: برای این طرح‌ها مجموعاً ۷۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در آرادان یک پروژه اقتصادی نیز به بهره برداری رسید، افزود: ۸۰ میلیارد ریال مجموع اعتبارات این طرح عنوان شده است لذا در مجموع باید گفت در این شهرستان ۱۹ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آرادان با بیان اینکه در این ایام و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی پنج طرح با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال نیز در شهرستان آرادان کلنگ‌زنی می‌شود، تاکید کرد: بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، دهیاری‌ها، آب و فاضلاب، عشایری، توزیع برق و… از جمله دستگاه‌هایی هستند که برای هفته دولت پروژه دارند.

اردوخانی، آرادان را قطب کشاورزی و گلخانه استان سمنان دانست و گفت: بیشترین سطح زیرکشت گلخانه در سطح استان سمنان متعلق به شهرستان آرادان است و نزدیکی به تهران سبب شده تا این شهرستان کوچک اما مستعد، در زمینه تولیدات گلخانه‌ای و توزیع آن در بازارهای بزرگی مانند پایتخت، توانمند باشد اما باید در مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا شرایط حضور سرمایه گذاران را تسهیل کنند.

کد خبر 5289912

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری آرادان افتتاح طرح عمرانی هفته دولت کشت گلخانه ای ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا گرگان کرمانشاه محرم 1400 واکسیناسیون خراسان رضوی اردبیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی ناصحی، روز دوشنبه در نشست خبری گفت: حدود ۲ سال از عمر صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج می‌گذرد. هنگامی که این صندوق ایجاد شد، میزان بودجه تخصیص یافته معادل ۵ همت (۵ هزار میلیارد تومان) بود و در سال گذشته به ۷ همت رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر، میزان بودجه تخصیص یافته صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج در سال جاری معادل ۹ همت است.

ناصحی با بیان اینکه موضوع حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج در کانون توجه قرار گرفته است، افزود: دولت و وزارت بهداشت به موضوع حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج توجه کرده‌اند و بیمه‌های پایه در جهت پوشش خدمات گام برداشته‌اند. حدود ۲ سال از عمر صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج می‌گذرد اما از شاکله بسیار خوبی برخوردار است.

وی درباره بیماری‌های تحت پوشش صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج گفت: ۱۰۷ گروه از بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش قرار دارند.

کد خبر 6098116 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی