Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@06:25:44 GMT

شرورمسلح محله"خاک سفید"دردام پلیس

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۳۴۶۶

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری شرور مسلح و فراری توسط مأموران پایگاه چهارم این پلیس خبر داد و گفت: متهم پس از شرارت در محله «خاک سفید» به شهرستان های غربی کشور گریخته بود. ناطقان: سرهنگ پیام کاویانی، رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در تشریح جزئیات این خبر گفت: بیست و دوم تیرماه سال در پی دریافت شکایت‌های مردمی مبنی بر ایجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم و امنیت عمومی و همچنین تیراندازی منجر به جرح و قطع عضو احدی از شهروندان توسط یکی از اراذل و اوباش شرق تهران، بلافاصله تیمی از مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه متهم برای فرار از قانون به یکی از شهرستان‌های غربی کشور گریخته بود، افزود: مأموران پلیس با انجام گسترده اقدامات اطلاعاتی در نهایت مخفیگاه این فرد شرور را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، وی را در مخفیگاهش دستگیر و تعدادی سلاح سرد ممنوعه و مقادیری مهمات جنگی از مخفیگاه وی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران به سابقه دار بودن متهم اشاره کرد و بیان داشت: با بررسی سوابق متهم جرایمی از قبیل: اخلال در نظم عمومی، تیراندازی، تیراندازی منجر به جرح و قطع عضو، حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز و ممنوعه و نزاع و درگیری در سوابق وی به چشم می‌خورد.

این مقام انتظامی ضمن بیان این مطلب که متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، یادآور شد: با توجه به اینکه یکی از وظایف ذاتی پلیس ایجاد امنیت و آرامش روانی در جامعه است، نیروی انتظامی به هیچ وجه اجازه جولان دادن به مخلین نظم و امنیت را نخواهد داد. منبع: مهر برچسب ها: شرور مسلح ، محله خاک سفید ، دام پلیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شرور مسلح محله خاک سفید دام پلیس پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد

به گزارش تابناک، سردار محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه بازسازی صحنه کتک زدن مردم در اتوبوس در جمع خبرنگاران به مجرمان هشدار داد که پلیس همواره با اشراف اطلاعاتی و تجهیزات فنی و نیروی انسانی در صحنه بوده و با مجرمان برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه و مستندسازی کرد تشکر می‌کنم؛ صحنه دلخراشی بود، اما تجربه و توان پلیس موجب دستگیری این شرور شد و مأموران ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردند.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شده و در یکی از روستا‌ها مخفی شده بود که همکارانم با اشراف اطلاعاتی او را دستگیر کردند؛ متهم به هنگام دستگیری با ماموران هم درگیر شد.

سردار محمدیان با هشدار به مجرمان تاکید کرد که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه دادستان تهران هم پیگیر این پرونده بود تا زودتر دادگاه این فرد برگزار شود، در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص سابقه‌دار بودن متهم اعلام کرد: این فرد سابقه دار بوده و همدست هم دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین