Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@09:23:25 GMT

قرارگاه خاتم تا پایان سال کشتی اقیانوس‌پیما می سازد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۳۶۳۴

قرارگاه خاتم تا پایان سال کشتی اقیانوس‌پیما می سازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، سردار سید حسین هوش‌السادات در بازدید از ظرفیت‌ها و توانایی‌های جزیرۀ صدرا در بوشهر با بیان اینکه صدرا پیش از این افراماکس ۱ را در کلاس استانداردهای جهانی ساخته و تحویل کارفرما داده است، اظهار داشت: این شناور هم‌اکنون در مسیرهای دریایی عملیاتی شده است و با تکمیل، تجهیز و نصب تجهیزات راهبری دریایی، دومین کشتی افراماکس تا پایان امسال به بهره برداری نهایی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تنوع فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از صنایع دریایی گرفته تا حمل و نقل، نفت و گاز توانمندی‌هایی است که می‌تواند اثرگذاری شگفتی را برای توسعه کشور عملیاتی سازد، گفت: روند ساخت سکوهای میدان نفتی رشادت در صدرای بوشهر عملیاتی می‌شود.

سردار هوش‌السادات با بیان اینکه ۱۰ سکوی پارس جنوبی در صدرا ساخته شد، افزود: تمامی مراحل از ساخت و نصب و راه اندازی توسط مجموعه صدرا، نشان از ظرفیت‌های این واحد صنعتی است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اضافه کرد: هم‌اکنون اقتصادهای بزرگ دنیا دریا پایه هستند و صدرا در حوزۀ دریا و ساحل توانمندی‌های زیادی دارد که می‌تواند بازویی برای اشتغال آفرینی باشد.

وی با بیان اینکه در حوزۀ حمایت از تولید داخل و توانمندی دانش ایرانی باید طرح‌های جدیدی را برای صدرا در نظر بگیریم خاطر نشان کرد: در مجموعه صدرای بوشهر هم‌اکنون بیش از یک‌هزار نفر شاغل هستند که با فعال سازی مجدد بخش‌های مختلف می‌توان اشتغالزایی را به ۱۰ هزار نفر هم رساند.

کد خبر 5289944

منبع: مهر

کلیدواژه: قرارگاه خاتم الانبیاء کشتی اقیانوس پیما قیمت دلار بانک مرکزی ویروس کرونا شاخص کل بورس اقتصاد چین بانک مرکزی ایران قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی وزارت نیرو افزايش شاخص بورس قیمت جهانی نفت سامانه نیما رای اعتماد به دولت سیزدهم بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 

کمال علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی گزارش انفجار یک واحد مسکونی در خیابان شریف واقفی قوچان در ساعت ۱۶:۳۹ سه شنبه نیروهای عملیاتی این آتش نشانی به محل اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی قوچان با بیان اینکه عملیات با ۲۴ نیرو آتش نشانی و ۴ خودروی عملیاتی با همراهی یک تیم امدادی از هلال احمر انجام شد، تصریح کرد: این عملیات پس از ۵ ساعت و در ساعت ۲۱:۲۰ به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در حین آوار برداری جسد یک خانم مسن توسط نیروها کشف شد، گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6093660

دیگر خبرها

  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم