Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – باوجود آنکه فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در مصاحبه دو روز قبل خود اعلام کرده بود که امین قاسمی‌نژاد را نمی‌خواهد اما گویا پیش از مصاحبه به سرمربی استقلال اطلاع داده بودند که قاسمی‌نژاد مشکل رضایت‌نامه دارد و ممکن است مشکلات نیم‌فصل پارسال تکرار شود اما وقتی که دیروز خبر رسید، قاسمی‌نژاد به صورت رسمی رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه پدیده دریافت کرده همه‌چیز تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با انتشار این خبر بلافاصله مذاکرات باشگاه استقلال با قاسمی‌نژاد تا نیمه شب ادامه داشته است و باتوجه به اینکه این بازیکن  علاقه خودش را برای پیوستن به تیم استقلال عنوان کرده بود، این باشگاه امیدوار به جذب اوست.

پرسپولیس و گل گهر سیرجان هم خواهان قاسمی‌نژاد شده‌اند و به همین سبب خبرنگاران حوزه پرسپولیس هم منتظر حضور او در باشگاه هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس استقلال امین قاسمی نژاد پرسپولیس خبر ویژه نقل و انتقالات استقلال نقل و انتقالات پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست

رالف رانگنیک یک قرارداد به نسبت بلند مدت با بایرن مونیخ امضا می‌کند

طرفداری | با جدی‌تر شدن اخبار مربوط به رالف رانگنیک و بایرن مونیخ، شایعاتی منتشر شدند که او قرار است تنها یک فصل و به‌طور موقت روی نیمکت باواریایی‌ها بنشیند و این باشگاه سپس به سراغ یورگن کلوپ یا ژابی آلونسو خواهد رفت.

به گزارش بیلد؛ مذاکرات بین رالف رانگنیک و بایرن مونیخ در مراحل بسیار پیشرفته قرار دارد. تمام مدیران باواریایی‌ها با این انتخاب موافق هستند اما قرار است یک جلسه دیگر برای شفاف‌سازی آخرین جزئیات برگزار شود.

بیش‌تر بخوانید: بایرن مونیخ هنوز بی‌خیال ژابی آلونسو نشده؛ رالف رانگنیک یک گزینه موقت خواهد بود

خلاف برخی شایعات، رانگنیک یک گزینه موقت و فقط برای یک سال نخواهد بود اما همچنین قرار هم نیست یک قرارداد طولانی مدت دریافت کند. مذاکرات بین دو طرف بر سر امضای قراردادی تا سال 2026 یا 2027 است. همچنین در مونیخ انتظار ندارند مذاکرات با فدراسیون فوتبال اتریش چندان دشوار باشد و باشگاه تنها باید هزینه غرامت 2 تا 3 میلیون یورویی را بپردازد.

اولی هونس و کنار گذاشتن اختلافات با پروفسور آلمانی

در حال حاضر و خلاف گذشته، دیگر هیچ اختلافی بین اولی هونس و رالف رانگنیک وجود ندارد، زیرا در گذشته هونس، رانگیک را دشمن بایرن مونیخ می‌دانست اما امروز او را مردی بزرگ می‌داند. 

پس از چندین جلسه، سرانجام تمامی مدیران باینر موافقت کردند رانگنیک گزینه مناسبی برای جایگزینی با توماس توخل است. باشگاه به خوبی روند پیشرفت و شرایط فعلی رانگنیک را بررسی کرده و او دیگر فقط به عنوان یک مربی که تنها معتقد به پرس کردن و فوتبال انتقالی است، دیده نمی‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی