Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@22:56:53 GMT

فرزاد مجیدی: با قاسمی نژاد به توافق رسیدیم اما...

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۴۰۶۵

فرزاد مجیدی: با قاسمی نژاد به توافق رسیدیم اما...

فرزاد مجیدی در این مورد گفت: « دیشب بعد از اینکه از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم که قاسمی‌نژاد رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه پدیده گرفته و دیگر مشکلات قبلی وجود ندارد، با خواست سرمربی و موافقت آقای مددی با امین وارد مذاکره شدیم. ایشان به همراه مدیر برنامه و وکیلشان در جلسه حضور یافتند. مذاکرات ما تا نیمه شب طول کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت به توافق بر سر مبلغ رسیدیم و قرار شد امروز امین جهت عقد قرارداد به باشگاه استقلال بیاید اما تا الان نیامده و مدیر برنامه‌اش گفته است که نظرش تغییر کرده است. ما در صورت مشخص شدن تصمیم نهایی این بازیکن توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم داد.»

254 251

کد خبر 1548800

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال نقل و انتقالات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش

محمد مهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش سیما و علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود با هم دیدار و گفتگو کردند.در این نشست به جایگاه ویژه میراث پرشکوه شعر فارسی که گنجینه بی نظیر معرفت واخلاق و زیبایی و معنویت است، جایگاه شایسته شعر در بخش‌های گوناگون، موسیقی ملی و آیینی و انقلابی در برابر ابتذال اشاره و در جهت تولید و ارتقاء آثار مرتبط و همکاری گسترده‌تر فی مابین بحث و گفتگو شد.

 قاسمی گفت: با عنایت به اهمیت زبان و ادبیات فارسی و ضرورت سیاست گذاری و برنامه ریزی در این خصوص و با توجه به اهداف، ماموریت‌ها و اولویت‌ها، شبکه آموزش سیما آمادگی دارد تا در خصوص ادبیات فارسی، شعر و موسیقی اصیل ایرانی هر گونه همکاری لازم با دفتر شعر و موسیقی و سرود و دیگر مجموعه‌ها و نهاد‌ها را به عمل آورد.

همچنین گسترش فرهنگ و ادبیات فارسی، بهره گیری از ظرفیت اقوام و موسیقی فولکلور و محلی، آواز، تصنیف و مناجات خوانی، ارتباط و تعامل با شبکه نوای موسیقی و شعر اداره کل، پایش و تولید برنامه‌های جدید، تخصصی و فاخر در این حوزه‌ها و آموزش صحیح و تخصصی شاعری، نویسندگی و برنامه ریزی برای تولید مشترک برنامه شیر و شکراز دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و گفتگو و در دستور کار طرفین قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • کارگران به تولید هویت می‌بخشند