Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@09:02:18 GMT

درخشش هواوی در لیست برترین کمپانی‌های دنیا در سال 2021

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۴۱۰۴

مجله معتبر Fortune جدیدترین لیست موسوم به Fortune 500 را منتشر کرد که موفق‌ترین کمپانی‌های دنیا در سال 2021 را نشان می‌دهد. بر اساس این لیست، هواوی موفق شده علی‌رغم برخی محدودیت‌های تجاری، جایگاه خود را ارتقا دهد و در زمره 50 کمپانی برتر دنیا از نظر حجم درآمد قرار بگیرد.

در شرایطی که بحران جهانی کرونا موجب افت 31.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 تریلیون دلاری و کاهش 4.8 درصدی درآمد آنها نسبت به پنج سال گذشته شده است، بسیاری از کمپانی‌های پیشین موجود در Fortune 500 از این لیست خارج شده‌اند و دیگر هیچ جایگاهی در آن ندارند. با این حال، هواوی توانسته با وجود همه مشکلات جایگاه خود را ارتقا دهد و موفق‌تر از گذشته باشد. طبق این لیست هواوی چهل و چهارمین کمپانی برتر دنیا از نظر حجم درآمد است.

هواوی در سال 2021 میلادی محصولات متعددی را با نوآوری‌های بی شمار عرضه کرد و شاهد معرفی لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌ها، تبلت‌ها، لوازم خانگی و لوازم هوشمند جدید از سوی این کمپانی بودیم. بسیاری از محصولات جدید هواوی با نوآوری‌های بی‌بدیلی همراه هستند و به شدت مورد متوجه کاربران و خریداران قرار گرفته‌اند.

از جمله این محصولات هواوی می‌توان به مانیتور گیمینگ، اسپیکر هوشمند، تلویزیون هوشمند، تبلت، گوشی هوشمند و سیستم عامل هارمونی 2 اشاره کرد.

در عین حال هوآوی توانسته در سال 2021 جوایز متعددی را کسب کند که آخرین آنها کسب عنوان برترین دوربین دنیای موبایل از سوی موسسه معتبر DXOMARK است. گوشی جدید Huawei P50 Pro توانسته بالاترین امتیاز تاریخ را از DXOMARK کسب کند و به گواه این موسسه معتبر و مشهور، بهترین گوشی دنیا برای عکاسی است.

بهبود چشمگیر رتبه هواوی در لیست مجله Fortune نشان می‌دهد هواوی توانسته است به خوبی از پس چالش‌های موجود برآید و در این شرایط سخت، با گسترش حوزه‌های کاری و تأکید بر نوآوری محصولات، همچنان در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: گوشی لپ تاپ تبلت هواوی محصولات جدید هواوی سال 2021

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورددار پیشرفت لیگ بیست و سوم: 15 امتیاز!

به گزارش "ورزش سه"، البته این آمار برای چهار تیم مدعی بالای جدول چندان اهمیتی ندارد چرا که آنها معمولا تغییرات محدودی از نظر امتیازی نسبت به فصل گذشته خود دارند اما برای تیم‌های دیگر، این مولفه جذابی است که پیشرفت آنها را نشان می‌دهد.

ملوان این فصل با هدایت مهدی تارتار توانسته 39 امتیاز کسب کند و در رتبه پنجم قرار بگیرد. این در حالی است که آنها فصل گذشته با 24 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول جای داشتند و از این نظر رکوردی عجیب و غریب را ثبت کرده‌اند.

جالب اینکه ملوان در ابتدای فصل تنها چهار بازیکن تحت قرارداد داشت و به عنوان آخرین تیم در پنجره تابستانی بسته شد اما به هر حال با سرمربیگری تارتار و بازیکنان موردنظر او، توانسته به رقابت سهمیه آسیایی هم برسد.

نکته مهم اینکه تیم‌های پرسپولیس و استقلال نیز نسبت به فصل گذشته امتیازات بیشتری را کسب کرده‌اند اما عموم تیم‌ها نسبت به موقعیت کنونی خود در لیگ بیست و دوم کمتر امتیاز گرفته‌اند.

در این بین سوژه جالب تیم تراکتور است که نسبت به فصل گذشته یک امتیاز کمتر کسب کرده اما توانسته جایگاه خود را یک رتبه بالا بکشد و در رتبه چهارم قرار بگیرد.

شاگردان مهدی تارتار حالا برای حفظ پیشرفت 15 امتیازی خود که آنها را صدرنشین تغییر امتیاز در این فصل کرده، باید حداقل یک بازی دیگر را با برد پشت سر بگذارند اما بعید است که جاه‌طلبی آنها به تنها کسب سه امتیاز تا پایان فصل رضایت بدهد.

دیگر خبرها

  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • رکورددار پیشرفت لیگ بیست و سوم: 15 امتیاز!
  • پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد
  • ویل آسپری: ای جی استایلز سعی کرد مرا به رفتن به WWE متقاعد کند
  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی