Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به آمار بالای تلفات جاده ای از حیث مالی و جانی و نیز خسارتهای هنگفت پرداختی از سوی بیمه ها، بر ضرورت سرمایه گذاری بیمه ها در ایجاد زیرساخت های حمل و نقل ایمن تاکید کرد و گفت: بیمه ها علاوه بر سرمایه گذاری در کاهش تلفات جاده ای، در بحث سلامت، پشتیبانی از تولید نیز می توانند نقش موثرتری ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه چهارم شهریور در نشست با مدیر و معاونین بیمه ایران در استان ضمن تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت هفته دولت، به جایگاه استان در بیمه کشاورزی اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه ۳۵ درصد اشتغال استان در بخش کشاورزی است اما متاسفانه ضریب نفوذ بیمه به دلیل عدم پایبندی به تعهدات از سوی شرکت بیمه و تبلیغات نامناسب، مطلوب نیست.

وی افزود: اگر چه ضریب نفوذ بیمه در استان از میانگین کشوری بالاتر است اما مطلوب نیست.

استاندار آذربایجان غربی تعدد شرکت های بیمه ای را از علل زیان ده بودن بیمه ها و عدم پشتیبانی مناسب از بیمه گزاران دانست.

شهریاری با اشاره به وجود واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگ مقیاس در استان بر ضرورت بیمه نمودن این واحدها از سوی مالکین و نیز به روز رسانی بیمه با توجه به نوسانات قیمتی تاکید کرد و افزود: ساختمان ها و پروژه های دولتی نیز باید طبق قانون در خصوص بیمه نمودن ابنیه اقدام نمایند.

در این جلسه خسارت ۱۱ میلیارد تومانی یکی از سردخانه هایی که در سال جاری دچار حریق شده بود پرداخت شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمه خسارت محمدمهدی شهریاری آذربایجان غربی تلفات جاده ای محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی ضریب نفوذ بیمه آذربایجان غربی بیمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • در استان های واحد های سیار با کیفیت مطلوب مستقر می کنیم