Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@11:34:10 GMT

صادرات بخشی از ماسک تولیدی بسیج اصناف به خارج از کشور

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۴۱۶۴

صادرات بخشی از ماسک تولیدی بسیج اصناف به خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رحمت صاحب امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر خبرگزاری بسیج گیلان با بیان اینکه اصناف همواره در ایام کرونا یار و یاور مردم بودند، اظهار کرد: در روزهای اولیه شیوع کرونا در گیلان ۱۰ هزار پک‌بهداشتی به همراه یک میلیون ماسک در بین مردم زیر نظر بسیج اصناف توزیع شد. 

وی از توان تولید روزانه سه هزار ماسک توسط بسیج اصناف خبر داد و افزود: در اوایل کرونا که توان تولید ماسک در گیلان زیاد نبود روزانه یک میلیون ماسک توسط بسیج اصناف تولید و اکنون این توان‌به سه میلیون رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر اعلام رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه قدس در تولید ماسک علاوه بر رفع نیازمندی‌های استان صادرات به کشورهای همسایه نیز انجام می‌شود. 

صاحب با تاکید بر لزوم توجه به تهیه کپسول اکسیژن در گیلان بیان کرد: در سال گذشته ۶ کپسول اکسیژن به همراه ۶ هزار و ۶۰۰بسته معیشتی تولی و و در بین کادر درمان و نیازمندان توزیع شد. 

وی با اشاره به از آغاز رزمایش سراسری عاشقان ثارالله خبر داد و گفت: این رزمایش با هدف کمک به کادر درمان و ریشه کنی کرونا انجام خواهد شد، در اجرای این رزمایش تهیه و تحویل کپسول‌های اکسیژن به بیمارستان‌ها و توزیع بسته‌های معیشتی تحویل نیازمندان خواهد شد. 

رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه قدس گیلان یکی از اولویت‌های بسیج را حفظ سلامتی مردم دانست و تصریح کرد: اصناف با همراهی در جهت اجرایی شدن مصوبات کرونا نشان دادند اولویت سلامت مردم است و فاز بعدی موضوع کمک به نیازمندان مردانه پای کار بودند. 

به گفته صاحب ۱۶ اتاق اصناف و ۳۳۶ اتحادیه‌های صنفی در گیلان وجود دارد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: صادرات گیلان سازمان بسیج اصناف بسیج اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از غرفه استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه ایران اکسپو با اشاره به ظرفیت معادن استان اظهار داشت: معادن بی‌نظیر استان سیستان و بلوچستان از جمله معدن جانجا می‌تواند یکی از مهمترین عوامل توسعه این استان باشد.

وی تاکید کرد: ظرفیت حوزه شیلات استان بی‌نظیر است و ما بیشترین حجم صید و صیادی را در شهرستان‌های کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان داریم.

وزیر کشور تصریح کرد: اقدامات مناسبی در زمینه تولید در حوزه‌های مختلف از جمله نهاده‌های دامی در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی به ظرفیت میوه‌های گرمسیری در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در زمینه تولیدات خرما می‌توان به صورت ویژه در این منطقه از کشور اقدام کرد، همچنین در زمینه تولید میوه‌های گرمسیری نیز باید اقدامات موثرتری صورت بگیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • رخ نمایی فصل بهار در طبیعت روستای چوبر + فیلم
  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود