Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مرتضی حدادزاده روز پنجشنبه در نشستی با فرماندار افزود: به برکت انقلاب، دستاوردهای فراوانی نصیب مردم و کشور شد، باید نسبت به بیان آن به مردم از سوی مسئولان اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه تبیین ثمره نظام در بخش‌های مختلف موجب اعتمادآفرینی و جلب همکاری مردم در صحنه است ادامه داد: مسئولان از فرصت هفته دولت برای اطلاع‌رسانی خدمات ارایه شده استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دادستان عمومی و انقلاب مهریز یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: این ۲ شهید والامقام از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم و کشور دریغ نکردند و ماندگار شدند.

محمد سجاد اعتباری افزود: باید مسئولان در هر پست و مقامی که هستند زندگی و سیره کاری این شهیدان را در خدمت به مردم سرلوحه برنامه‌ ها و اقدام خود قرار دهند.

همچنین فرماندار مهریز گفت: بیان خدمات دولت مربوط به شخص، جناح و گروه خاصی نیست و نتیجه عملکرد نظام و انقلاب‌اسلامی است و باید درست برای مردم بیان شود.

رضا زارع‌زاده مهریزی افزود: تبیین شفاف خدمات و عملکرد دولت و نظام موجب دلگرمی و امیدآفرینی است و همه باید در این خصوص با همکاری رسانه‌های گروهی اقدام کنند.

هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ شهیدان محمدعلی رجایی رییس جمهوری و محمدرضا باهنر نخست وزیر وقت ، با انفجار دفتر نخست وزیری از سوی اعضای گروهک تروریستی منافقان کوردل به شهادت رسیدند.

سالروز شهادت این ۲ شخصیت ارزنده و ماندگار در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز ملی مبارزه با تروریسم نامگذاری شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز محمدجواد باهنر هفته دولت دادگستری دولت محمدعلی رجایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز محمدجواد باهنر هفته دولت مهریز محمدجواد باهنر هفته دولت دادگستری دولت محمدعلی رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری

رئیس کل دادگستری استان مازندران از بررسی ۵۳ فقره پرونده در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی این استان مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عباس پوریانی، امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به ملاقات مردمی در این هفته با حضور مسئولان قضائی اظهار کرد: در این ملاقات و دیدار مردمی ۵۳ مورد از پرونده متقاضیان در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید مورد بررسی و پاسخ داده شد.

وی افزود: این پرونده‌ها در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: برگزاری دیدارهای مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضائی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مدنظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی با تاکید بر اینکه این دیدارها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصاً وارد میدان شده است و این موضوع افزایش رضایت‌مندی مردم از قوه قضائیه را به همراه دارد.

کد خبر 749716

دیگر خبرها

  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است