Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@13:16:55 GMT

عضو شورای شهر تهران: کارتن خوابی نوعی سبک زندگی است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۴۲۷۱

عضو شورای شهر تهران: کارتن خوابی نوعی سبک زندگی است

به گزارش جماران؛ زهرا شمس‌احسان در گفتگو با روزنامه همشهری گفت:  «باید پذیرفت در تهران شاهد چنین آسیب اجتماعی هستیم. درحقیقت کارتن‌خوابی، نوعی سبک زندگی است که الزاما با اعتیاد گره نمی‌خورد؛ بنابراین وقتی درخصوص موضوع کارتن‌خوابی زنان صحبت می‌شود باید حتما مدل اقدام و عمل برای تغییر سبک زندگی آنها ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلا خانمی که بنا به هر دلیلی و در یک فرایند خاصی 20سال در خیابان کارتن‌خوابی را تجربه کرده است را نمی‌توان یک‌دفعه از چنین سبک زندگی جدا کرد و به کانون خانه و خانواده سوق داد. پس باید تلاش کنیم آرام آرام در یک بستر مناسب بازگشت به چرخه زندگی سلامت رخ دهد که قطعا در این فرایند شهرداری تهران به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها ازجمله سازمان بهزیستی هم باید حضور داشته باشند.»

 

 

این عضو شورای شهر تهران به عملکرد مراکز بهاران هم اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد: «حدود 5سال پیش نخستین مرکز بهاران در منطقه2 راه‌اندازی شد و در این بستر یک شبکه هم‌افزایی توسط سازمان بهزیستی، وزارت بهداشت و شهرداری شکل گرفت که هر‌یک بخشی از کارها و سیاست‌ها را راهبری می‌کردند، اما اخیرا رویکرد مدیریت شهری نسبت به فعالیت این مراکز تغییر کرده است. برای احیای این مراکز باز هم از طریق مدل اقدام و عمل برای زنان برنامه‌ریزی می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد زنانی که به نوعی گرفتار ماده 16 (معتادانی که با حکم قضایی دستگیر و به مراکز نگهداری و ترک اجباری منتقل می‌شوند) هستند به‌صورت داوطلبانه در مراکز بهاران پذیرش شوند و طی فرایند خاصی به زندگی عادی بازگردند.» 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 کارتن خوابی سازمان بهزیستی سازمان بهزیستی کشور سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 کارتن خوابی سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه سوسیس مرغ (سالامی) توسط آشپز آلمانی (فیلم) طرز پخت نان بربری به شیوه افغان ها (فیلم) آموزش گلاب گیری (فیلم)

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • شطرنج ماهرانه تهران در فرایند دیپلماتیک جنگ غزه
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • سیل خسارتی به ذخایر گندم‌ وارد نکرد
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • عکس هوایی از آخرین بازمانده‌؛ چه خوابی برای شش مرکز تهران دیده‌اند؟
  • با این راهکار استرس را از خود دور کنید
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت