Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@17:29:37 GMT

احدهای نیمه‌کاره مسکن مهر تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۴۲۹۳

احدهای نیمه‌کاره مسکن مهر تکمیل می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت و تکمیل طرح اقدام ملی مسکن و تکمیل واحدهای نیمه‌کاره مسکن مهر در دولت سیزدهم تداوم خواهد یافت.

به گزارش مشرق، رستم قاسمی، بعد از گرفتن رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، بعدازظهر امروز چهارم شهریور ۱۴۰۰ با حضور در وزارت راه و شهرسازی به جای محمد اسلامی پشت میز وزارتخانه نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، در این مراسم در جمع خبرنگاران از تلاش ‌اصحاب رسانه در بازتاب اخبار صحیح به مردم قدردانی کرد و اظهار داشت: ‌تلاش‌های فراوانی در حوزه حمل‌ونقل و مسکن توسط محمد اسلامی (وزیر سابق راه و شهرسازی) انجام شد و هرجا می‌رویم نامی نیک از وی برجای مانده است.

وی همچنین در تشریح برنامه‌های خود اظهار داشت:‌ تقویت بخش‌های مختلف حمل‌ونقل در مدل‌های زمینی، هوایی، دریایی و ریلی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: همانطور که در مجلس اعلام کردم تلاش می‌کنم‌ سهم حمل و نقل در تولید ناخالص داخلی افزایش یابد.

قاسمی تأکید کرد: تلاش می‌کنیم پروژه‌های نیمه‌تمام وزارت راه و شهرسازی به پایان برسد و خواسته‌های دولت و مردم را در این بخش محقق کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ادامه دادن پروژه مسکن ملی اظهار داشت: ساخت و تکمیل طرح اقدام ملی مسکن که زحمات فراوانی برای آن کشیده شده در دولت سیزدهم تداوم خواهد یافت، ‌همچنین واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر نیز به پایان می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: ساخت مسکن محرومان و کم‌درآمدها جزو اولویت‌های دولت سیزدهم است و قطعاً با ایجاد جاذبه و ارائه مشوق‌ها تلاش خواهیم کرد کم‌درآمدها صاحب مسکن شوند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان محمد اسلامی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی مسکن ملی حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی وزیر راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب

 

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان رییس راه و شهرسازی رودبارجنوب در حاشیه بازدید از اجرای مراحل آماده سازی زمین های طرح نهضت ملی مسکن گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین تامین زمین برای ساخت مسکن در این شهرستان، بعد از مراحل قانونی، آماده سازی زمین مورد نظر در دستورکار اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان قرار گرفت و ۵۵ هکتار زمین آماده واگذاری برای ساخت مسکن می شود.

محمدخانی در باره تعداد واجدان شرایط دریافت زمین در این شهرستان بیان کرد: در رودبار جنوب بعد از ثبت نام و پالایش اسامی متقاضیان بیش از  هزار نفر واجد شرایط دریافت زمین شناخته شده و به زودی روند واگذاری آن انجام می شود.

وی اضافه کرد: برای ساخت مسکن در رودبار جنوب قطعه بندی زمین به صورت خانه حیاط دار( ویلایی) در نظر گرفته شده و طبق قرعه کشی که از طریق سامانه ثبت انجام و قطعات زمین برای هر فرد مشخص می شود.

 بگفته رییس راه و شهرسازی رودبارجنوب  مردم در طرح نهضت ملی مسکن می توانند در کنار واگذاری زمین از تسهیلات مورد نیاز برای ساخت خانه استفاده کنند.

 

دیگر خبرها

  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد