Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین قاسمی‌نژاد که از نیم فصل لیگ بیستم مدنظر استقلال بود و تمایل داشت آبی‌پوش شود، ناگهان به سمت پرسپولیس متمایل شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرهاد مجیدی در میانه راه لیگ بیستم وقتی جانشین محمود فکری شد در اولین اقدام خود برای تقویت استقلال به باشگاه توصیه کرد امین قاسمی نژاد از تیم پدیده جذب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن زمان پدیده به قاسمی نژاد اجازه خروج نداد و این بازیکن فصل را با تیم مشهدی تمام کرد اما با پایان فصل به نظر می‌رسید قاسمی‌نژاد این بار رضایت نامه اش را از پدیده بگیرد و به استقلال ملحق شود.

همه چیز به شکل طبیعی در جریان بود که ناگهان فرهاد مجیدی در پایان اولین جلسه تمرینی استقلال در جمع خبرنگاران گفت از جذب امین قاسمی‌نژاد منصرف شده است! گویا طولانی شدن روند رضایتنامه گرفتن قاسمی نژاد از مشهدی ها که دلیل اصلی اش اختلاف ایجاد شده بین فرهاد حمیداوی و هیات فوتبال خراسان بود، باعث شد فرهاد مجیدی تصور کند این بازیکن در حال سوء استفاده از نام استقلال و بازارگرمی برای خودش است. مجیدی آن شب به خبرنگاران گفت نظری روی قاسمی‌نژاد ندارد و پس از آن امین قاسمی‌نژاد با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شد و با این تیم مذاکره کرد.

 اما بعد از آنکه قاسمی‌نژاد رضایتنامه خود را از پدیده گرفت، دوباره استقلالی‌ها با او تماس گرفتند و به گفته فرزاد مجیدی یکبار دیگر طرفین پای میز مذاکره نشستند اما این بار نوبت قاسمی‌نژاد بود که به خاطر دلخوری از حرف های فرهاد مجیدی قید عقد قرارداد با استقلال را بزند و به سمت پرسپولیس متمایل شود. فرزاد مجیدی دقایقی پیش مدعی شد با اینکه مذاکره با قاسمی‌نژاد مثبت بوده این بازیکن از پیوستن به استقلال منصرف شده و پیغام داده نظرش تغییر کرده است.

استقلالی ها همچنان در تلاش هستند سوء تفاهم ایجاد شده را برطرف کنند و امین قاسمی نژاد را برای عقد قرارداد به دفتر این باشگاه بکشانند اما منابع خبری می گویند این بازیکن به پرسپولیس نزدیکتر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد استقلال پرسپولیس امین قاسمی نژاد فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!

تصویر تازه ای که از پسر فرهاد مجیدی منتشر شده، خیلی ها را غافلگیر کرده است.

طرفداری | فرهاد مجیدی تصویری را کنار پسرش به اشتراک گذاشت.

فرهاد مجیدی این روزها به دور از دنیای فوتبال و در امارات مشغول استراحت کنار خانواده اش است و حضور فعالی هم در اینستاگرام دارد. حالا او در جدیدترین مورد، تصویری از خودش کنار پسرش، بردیا مجیدی را به اشتراک گذاشته است.

نکته جالب این عکس که بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی هم به آن اشاره کردند، بزرگ شدن پسر فرهاد مجیدی و تغییر ظاهر اوست.

فرهاد مجیدی و بردیا مجیدی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم