Web Analytics Made Easy - Statcounter



جعفر سلمانی، بازیکن ایرانی تیم پورتیموننزه پرتغال گفت که در صورت توافق با باشگاه استقلال به جمع آبی‌پوشان اضافه خواهد شد.

یکی از بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی برای حضور در تیم فوتبال استقلال، جعفر سلمانی، بازیکن ایرانی تیم پورتیموننزه پرتغال است. این بازیکن از صنعت نفت آبادان به لیگ پرتغال رفت.

سلمانی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره پیشنهاد استقلال به او اظهار داشت: منتظر هستم باشگاه استقلال با پورتیموننزه نامه‌نگاری‌ کند تا در صورت انجام کارها با استقلال توافق کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اگر حاضر نبودم به استقلال بیایم، پیشنهاد این تیم را قبول نمی‌کردم. اگر با باشگاه استقلال برای قرارداد توافق کنیم، با تمام وجود و توانم برای خوشحالی هواداران به جمع استقلال اضافه می‌شوم.

***

مذاکرات شبانه استقلال با قاسمی‌نژاد

ستاره تیم پدیده در دوراهی استقلال و پرسپولیس قرار گرفته است.

به گزارش ورزش سه، باوجود آنکه فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در مصاحبه دو روز قبل خود اعلام کرده بود که امین قاسمی‌نژاد را نمی‌خواهد اما گویا پیش از مصاحبه به سرمربی استقلال اطلاع داده بودند که قاسمی‌نژاد مشکل رضایت‌نامه دارد و ممکن است مشکلات نیم‌فصل پارسال تکرار شود اما وقتی که دیروز خبر رسید، قاسمی‌نژاد به صورت رسمی رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه پدیده دریافت کرده همه‌چیز تغییر کرد.

با انتشار این خبر بلافاصله مذاکرات باشگاه استقلال با قاسمی‌نژاد تا نیمه شب ادامه داشته است و باتوجه به اینکه این بازیکن علاقه خودش را برای پیوستن به تیم استقلال عنوان کرده بود، این باشگاه امیدوار به جذب اوست .

پرسپولیس و گل گهر سیرجان هم خواهان قاسمی‌نژاد شده‌اند و به همین سبب خبرنگاران حوزه پرسپولیس هم منتظر حضور او در باشگاه هستند.

***

خرید جدید پرسپولیس در راه است؟ /رضا اسدی در راه ایران

هافبک دفاعی ایرانی فصل گذشته سنت پولتن از بازگشتش به ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا، پس از جدایی احمد نوراللهی، هافبک دفاعی تیم پرسپولیس و پیوستنش به شباب الاهلی امارات، این باشگاه به دنبال گزینه جانشین او با رضا اسدی، هافبک ایرانی فصل گذشته سنت پولتن وارد مذاکره شد.

چند وقتی است که مذاکرات میان پرسپولیس و اسدی در جریان است و اخبار مختلفی در خصوص توافق یا عدم توافق طرفین در این روزها منتشر شده است.

از سوی دیگر صحبت‌هایی از علاقه چند تیم دیگر از جمله استقلال به جذب این بازیکن هم مطرح شده است.

در این راستا اسدی با انتشار تصویری در صفحه شخصی خودش از سفر به ایران خبر داد و باید دید چه تصمیمی برای آینده فوتبالی خودش دارد.

***

ولسیانی با سپاهان تمدید کرد

مدافع گرجستانی تیم فولاد مبارکه سپاهان رسماً قرارداد خود را با این باشگاه برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

ولسیانی سابقه بازی در دینامو تفلیس گرجستان، ذوب آهن و نساجی را نیز در کارنامه خود دارد.



منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه

آفتاب‌‌نیوز :

کاخ سفید اعلام کرد که ۱۷ کشور از جنبش حماس درخواست می‌کنند که اسرای صهیونیست موجود در غزه را در مقابل «آتش‌بس و بازگشت آوارگان به شمال» آزاد کند.

طبق گزارش العربیه، کاخ سفید اعلام کرد: توافق پیشنهادی برداشتن هرگونه مانع برای بازگشت آوارگان به شمال غزه را شامل می‌شود. این توافق توافق فوری و طولانی مدت در غزه را شامل می‌شود. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان آتش‌بس در غزه وجود دارد، اما ما به‌طور کامل از این امر مطمئن نیستیم.

آمریکا همچنین مدعی شده «پاسخ حماس به پیشنهاد‌های مطرح شده به هیچ وجه تشویق‌کننده نیست».

این در حالی است که حماس باهار تاکید کرده در مذاکرات انعطاف لازم را از خود نشان داده و این رژیم صهیونیستی است که به ادامه جنگ و کشتار مردم فلسطین اصرار دارد.

کاخ سفید همچنین تاکید کرد پیشنهاد مطرح شده به حماس با ضمانت‌های آمریکا قطر و مصر است.

در این راستا، یک مسئول آمریکایی به اکسیوس گفت: اطلاعات به دست آمده در روز‌های اخیر نشان می‌دهد که حماس به دنبال تعویق توافق تبادل اسرا نیست. حماس آماده نشستن بر میز مذاکرات است. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان پیشرفت در مساله توافق تبادل‌اسرا وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • هیئتی از مصر وارد اسرائیل شد
  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه