Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواننده واقعی تیتراژ پایانی سریال مختارنامه در سلامت کامل به سر می‌برد و خبر درگذشت این شَروه‌خوانِ بوشهری تکذیب شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در روزهای گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که از درگذشت خواننده‌ی تیتراژ پایانیِ سریال «مختارنامه» روایت می‌کرد. این خبر درگذشت این خواننده را هم ابتلا به کرونا گزارش کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا اما از اساس نادرست بود و در این خبر حتی خواننده‌ی تیتراژ پایانی مختارنامه هم به اشتباه معرفی شده بود.

در فضای مجازی اینچنین روایت شده بود که سهیلا خواجه شَروه‌خوانِ بوشهری و خواننده‌ی لالاییِ تیتراژ پایانیِ سریال «مختارنامه» براثر ابتلا به کرونا درگذشت.

نکته‌ی اول اینکه خواننده‌ی تیتراژ پایانی سریال «مختارنامه» صدیقه ساداتِ بحرانی است. نکته‌ی مهم‌تر اینکه سهیلا خواجه هم در سلامت کامل به سر می‌برد.

فاطمه کرم‌پور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر می‌گوید: خبر کذبی منتشر شده بود مبنی بر اینکه شَروه خوان تیتراژ پایانیِ سریال «مختارنامه» سهیلا خواجه است و او درگذشته است. در حالی که خواننده‌ی این لالایی صدیقه سادات بحرانی است و خبر درگذشت سهیلا خواجه هم کذب است.

او ادامه می‌دهد:‌ روحیه دینی که از صدیقه سادات بحرانی سراغ داریم، باعث شد که در برابر این خبر هیچ واکنشی نداشته باشد. اما ما در اداره کل ارشاد بوشهر، اطلاعیه‌ای صادر کردیم و این خبر را تکذیب کردیم.

صدیقه سادات بحرانی و سهیلا خواجه هر دو از شَروه خوانان بوشهر هستند و هم اکنون هر دوی این هنرمندان در صحت و سلامت به سر می‌برند. هیچ کدام‌شان هم به کرونا مبتلا نشده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهنگی سریال مختارنامه ی تیتراژ پایانی خبر درگذشت خواننده ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایق هایی که پس از سالها در کنار کوه خواجه سیستان به آب افتاد

  پیگیری‌های دولت سیزدهم در دریافت حقابه رودخانه هیرمند سبب ورود آب و آبگیری بخشی از تالاب بین المللی هامون ناشی از بارندگی‌های افغانستان به دشت سیستان شد که این امر باعث جان گرفتن دوباره رگ‌های خشکیده تالاب بین المللی هامون شد و تجربه قایق سواری در کوه خواجه سیستان را برای بسیاری از مردم را محقق ساخت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رابرت دنیرو حمایتش از صهیونیست‌ها را تکذیب کرد
  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • «برنارد هیل»، شاه «تئودون» ارباب حلقه ها درگذشت
  • تکذیب حمایت رابرت دنیرو از اسرائیل
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • دروغ پردازی صهیونیست‌ها/ نتفلیکس و رابرت دنیرو تکذیب کردند
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • قایق هایی که پس از سالها در کنار کوه خواجه سیستان به آب افتاد
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید