Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان استاندار گیلان در سومین روز از هفته دولت ۲۴ پروژه آب و فاضلاب و ۳۱ پروژه جهاد کشاورزی را به صورت همزمان به بهره برداری رساند.

در سومین روز از هفته دولت، ۲۴ پروژه آب و فاضلاب با هزینه بیش از ۵۸۱ میلیارد ریال به صورت همزمان در سطح گیلان با حضور استاندار در شهرستان رضوانشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان زارع در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای ارتقای کیفیت و دسترسی مردم گیلان به ویژه روستاها به آب آشامیدنی سالم و بهبود شاخص ها پروژه‌های خوبی توسط شرکت آب و فاضلاب به مرحله اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه امروز ۲۴ پروژه آب و فاضلاب در استان با مجموع اعتبار حدود ۶۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، افزود: این پروژه‌ها بطور عمده در ماه‌های اخیر عملیات اجرایی آن‌ها آغاز و به ثمر نشسته است.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: تعداد دیگری از پروژه‌ها نیز در دست اجراست که طی ماه‌های آتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

زارع بیان کرد: در سایه همدلی و مشارکت خوب مردم رضوانشهر و کوشش خدمتگزاران آنان در دولت و دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف خدمات و اقدامات عمرانی و اقتصادی شایسته‌ای در هفته دولت امسال با هزینه حدود ۵۰ میلیارد تومان تکمیل و تقدیم مردم این شهرستان شد.

به گزارش ایسنا، همچنین در سومین روز از هفته دولت، ۳۱ طرح عمرانی و تولیدی جهاد کشاورزی گیلان در ۲۸ روستا به صورت همزمان با حضور استاندار در شهرستان تالش افتتاح شد.

استاندار گیلان، با اشاره به رویکرد حمایت از کشاورزی به ویژه تقویت صادرات این محصولات و نقش مهم ارزش افزوده گفت: در مجموع ۷۹ میلیارد و ۴۲۳ میلیون تومان برای این پروژه ها سرمایه‌گذاری کردیم و ۳۴۲۸ خانوار نیز از آن بهره‌مند و برای ۲۳۲ نفر اشتغالزایی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هفته دولت جهاد كشاورزي آب و فاضلاب پروژه آب و فاضلاب هفته دولت پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین مرحله از عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در سال ۱۴۰۳ در شمال‌غرب کلان شهر شیراز و منطقه قره پیری در سطح حدود ۹۰ هکتار با به کارگیری ادوات مکانیزه سبک و سنگین آغاز شده است.

عملیات امحای این مزارع آلوده با عنایت به نظر شبکه بهداشت و درمان به جهت آلودگی و با دستور مقام قضائی و همکاری دستگاه‌های متولی در قالب گشت هم‌پوشان اجرایی شده است.

این عملیات با حضور محمد میرزایی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و آرش طاهری معاون فنی و اجرایی و فرهاد اتحادنژاد رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز به جهت نظارت کامل بر حسن اجرای کار در حال انجام است.

لازم به ذکر است دیگر اعضای گشت‌های هم‌پوشان همچون اداره محیط زیست، شهرداری شیراز، اداره آب و فاضلاب، یگان امداد نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیراز نیز حضور دارند.

کد خبر 6098204

دیگر خبرها

  • خط لوله تبریز - ارومیه هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد
  • پیشتازی قزوین در مولدسازی دارایی‌های مازاد
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان
  • دومین مرحله از عملیات امحاء مزارع آلوده به فاضلاب در شمال غرب کلانشهر شیراز
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول