Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ­خبرگزاری صدا و سیما؛ همه گیری کووید ۱۹ موجب به تعویق افتادن بازگشایی مدارس در آنتیل و برخی مناطق گویان فرانسه شد.
به دنبال بحرانی بودن اوضاع بهداشتی، قرنطینه در مارتینیک ادامه یافت و بازگشایی مدارس به ۱۳ سپتامبر موکول شده است.
کلود برتاک از انجمن اولیا و مربیا مارتینیک گفت اگر این تعویق در بازگشایی به ما اجازه دهد شرایط مثبتی برای امنیت دانش آموزان و کارکنان فراهم کنیم باید خوشحال باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازگشایی مدارس در گوادولوپ هم به تعویق افتاد. میزان ابتلا به کووید ۱۹ به ازای هر صد هزار نفر در این منطقه ده برابر سطح ملی است.
در گویان تنها در هشت منطقه قرمز بازگشایی مدارس به تاخیر افتاده است.
در فرانسه بازگشایی مدارس طبق برنامه دوم سپتامبر خواهد بود و پروتکل‌های بهداشتی سطح ۲ اجرایی خواهد شد. در این سطح سیستم تهویه هوا، داشتن ماسک در داخل کلاس و حضور محدود دانش آموزان در کلاس اجباری خواهد بود.
در حال حاضر مقامات فرانسه قصد ندارد این تدابیر را حتی در مناطقی که نرخ ابتلا در آن‌ها بالاست افزایش دهند.
گابریل اتل سخنگوی دولت فرانسه گفت تطبیق منطقه‌ای پروتکل‌های بهداشتی ممکن است طبق شرایط شیوع همه گیری و سویه‌های ویروس که در روز‌ها و هفته‌های آینده مشاهده می‌شود صورت گیرد.
رایزنی با اتحادیه‌ها در خصوص بازگشایی مدارس ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مدارس فرانسه کرونا بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار،۱ دستگاه برف خور،۱ دستگاه گریدر،۲ دستگاه لودر،۳ دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان افزود: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است.

وی بیان کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه-تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله گیری و لکه گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

آهکی در پایان گفت: محور گنجنامهتویسرکان از امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راهها،مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می شود.

دیگر خبرها

  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد