Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنازه جوان آبادانی در دزفول زیر پل کشف شد.

 به گزارش گروه حوادث رکنا، یک منبع آگاه به خبرنگار رکنا گفت: روز گذشته ماموران کلانتری 11 دزفول در جریان پیدا شدن جوان 24 ساله ای به نام محمد قرار گرفتند.

وی افزود: جسد جوان 24 ساله  در زیر پل آزادگان دزفول پیدا شده و بررسی ها نشان از ا آثار شکستگی در چند نقطه بدن پسر جوان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف جنازه جوان آبادانی زیرپل

پسر جوان به تازگی دوران آموزشی خدمت سربازی اش تمام شده و قرار بوده به عنوان سرباز معلم ادامه خدمت دهد.

بررسی های میدانی با توجه به اینکه جسد در یک محل پر تردد خودروها بوده احتمال می دهد پسر جوان در یک حادثه تصادف به کام مرگ فرو رفته است و راننده متواری شده است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی برای افشای راز مرگ معمایی پسر جوان در در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد و جسد پسر جوان برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

علی رنجکش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جنازه سرباز معلم اخبار حوادث جنازه سرباز معلم کشف جنازه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بهاره رهنما سلبریتی بهاره رهنما بهاره رهنما بازیگر ایرانی ریحانه پارسا قیمت تتلو فریبا نادری فریبا نادری بازیگر پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند

 رییس سازمان آتش نشانی ارومیه از غرق شدن ۲ نفر حین شنا در رودخانه نازلو خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسین سرباز رشید افزود: پس از دریافت غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۶ را به همراه تیم غواصی این سازمان جهت جست‌وجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

وی ادامه داد: این عملیات از حوالی ساعت ۱۶:۳۰ آغاز شده و امدادگران در پی یافتن مفقودان هستند.

سرباز رشید بیان کرد: تیم‌های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این ۲ نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • کمبود شدید سرباز در اوکراین/ ارسال مهمات غربی چاره کار نیست
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲