Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینستاگرام صفحه رسمی فدراسیون هندبال را به دلیل انتشار تصاویری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی غیر فعال کرد.

خبرگزاری میزان - پس از انتشار ویدئویی از تمرین تیم ملی که در آن تصاویری از عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن خانه هندبال وجود داشت، صفحه رسمی فدراسیون هندبال به یکباره از دسترس خارج و مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پیگیری‌های به عمل آمده گروه پشتیبانی اینستاگرام علت این موضوع را استفاده از محتوایی که خارج از سیاست‌ها و قوانین این شبکه اجتماعی است، عنوان کرد.

بر این اساس کمیته بین‌الملل فدراسیون هندبال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی و گروه پشتیبانی اینستاگرام خواستار پیگیری این موضوع و برطرف شدن این مشکل شد.

به این ترتیب روابط عمومی فدراسیون هندبال بلافاصله با راه اندازی صفحه جدید فدراسیون هندبال به آدرس irihf.ir اقدام به انتشار محتوای مورد نظر خود کرد تا پس از برطرف شدن این موضوع مخاطبان هندبال با مراجعه به صفحه irihf.ir از اخبار و گزارشات تصویری و ویدئویی مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: بازدید رییس کمیته ملی المپیک از فدراسیون هندبال

انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال فدراسیون هندبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون هندبال هندبال فدراسیون هندبال فدراسیون هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد

چالوس- فرمانده انتظامی چالوس از دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد