Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

در استانبول ترکیه ۳۲ تیم حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رقبای خودشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را شناختند.

طبق قرعه‌کشی صورت گرفته، پورتو در گروه B با اتلتیکومادرید، لیورپول، میلان همگروه شد و به این ترتیب مهدی طارمی نبرد جذاب و سختی با شاگردان سیمئونه، تیم کلوپ و قهرمان دو فصل پیش لیگ قهرمانان و میلان پرآوازه که دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان است، خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه H هم زنیت با چلسی، یوونتوس و مالمو همگروه شده که اتفاق جالب رویارویی سردار آزمون با کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌هایش در یوونتوس خواهد بود. از طرفی قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا که گل فصل را هم از طارمی خورده بود، حالا شاید با یک ایرانی دیگر رودررو شود. همه این احتمالات به این بستگی دارد که سردار در روزهای آتی نقل‌وانتقالات از زنیت جدا نشود. حتی شاید در صورت ماندگاری او، رونالدو از یوونتوس برود و امکان رویارویی‌اش با فوق‌ستاره پرتغالی پیش نیاید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پورتو مهدی طارمی سردار آزمون پورتو خبر ویژه زنیت سن پترزبورگ سردار آزمون مهدی طارمی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون

به گزارش قدس آنلاین، لورکوزن در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف رم خواهد رفت. یکی از نکات جالب این بازی به تقابل سردار آزمون با بایرلورکوزن برمی‌گردد. ستاره ایرانی در تابستان گذشته با قراردادی قرضی از لورکوزن راهی پایتخت ایتالیا شد و حالا باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

بارها شاهد بوده‌ایم که بندی در قرارداد برخی بازیکنان قرار داده شده که بر اساس آن حق حضور مقابل تیم سابق خود را نخواهند داشت. حالا شایعاتی در این زمینه پیرامون سردار آزمون هم مطرح شده که با واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن مواجه شده است.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن، در واکنش به حضور سردار آزمون مقابل این تیم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا به بیلد گفت: «در حال حاضر این یک مسئله عادی در فوتبال محسوب می‌شود. هیچ بندی در قرارداد آزمون وجود ندارد که بخواهد او را از حضور در بازی با لورکوزن منع کند».

سردار آزمون تا سال ۲۰۲۷ با بایرلورکوزن قرارداد دارد اما کاملا از حضور در پایتخت ایتالیا خوشحال است. او حتی در زمستان دو پیشنهاد وسوسه‌کننده از لالیگا را رد کرد تا در رم بماند. آزمون از ماندن در رم استقبال می‌کند و از طرفی با آمدن دنیله‌ ده‌روسی او فرصت بیشتری برای درخشش پیدا کرده و به نوعی بازیکن محبوب سرمربی ایتالیایی محسوب می‌شود.

سردار شانس زیادی برای حضور مقابل بایرلورکوزن در نیمه‌نهایی لیگ اروپا خواهد داشت و شاید عملکرد خوب در این بازی مدیران رم را بیش از پیش به سمت جذب دائمی او سوق دهد. هر چند که اخیرا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که جالوروسی علاقه‌مند به حفظ آزمون است اما به شرطی که آن ‌ها بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت