Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:54:46 GMT

شوراها شهرداران را در مهلت قانونی انتخاب کنند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۵۵۵۲

شوراها شهرداران را در مهلت قانونی انتخاب کنند

محسن صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جایگاه و ویژگی های شهردار شهر جهانی یزد اظهار کرد: با توجه به جایگاه شهردار شهر جهانی یزد که می تواند با حضور در جلسات شورای معاونان استانداری در تصمیمات شهری تاثیر گذار باشد، شهردار شهر جهانی باید جدا از تجربه و کارآمدی دارای تعاملاتی در سطح ملی و استانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، بازنگری طرح جامع شهر یزد را از اولویت های این دوره شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد دانست و گفت: از مهمترین اقدامات در دوره جدید مدیریت شهر تهیه طرح جامع بازنگری شهر یزد است لذا شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد باید در این دوره با فراهم آوردن مقدمات کار در محلات شهر، اهتمام ویژه ای برای تهیه این مهم داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار گفت: بررسی طرح های جامع و تفضیلی تهیه شده شهرها طی سالهای گذشته نشان می دهد که موفقیت چندانی در عملیاتی شدن طرح های تفضیلی قبلی حاصل نشده و یکی از دلایل اصلی آن نبود دقت کافی در زمان تهیه طرح جامع و همچنین زمانبر شدن و طولانی شدن تهیه این طرح ها بوده است.

صادقیان بازنگری طرح جامع شهر یزد را با توجه به جهانی شدن و خاص بودن این شهر دارای اهمیت ویژه ای خواند و عنوان کرد: شرح خدمات تهیه شده برای این طرح، ویژه و خاص بوده و طرح جامع شهر یزد جزء طرح های ویژه کشور خواهد بود.

معاون استاندار همچنین شروع طرح بازنگری طرح جامع شهر یزد همزمان با شروع بکار دوره ششم شورای اسلامی شهر را مهم ذکر و عنوان کرد: تعریف چشم انداز مناسب و تعیین محورهای درست توسعه شهر یزد، هدف گذاری درست، تهیه سند و برنامه کوتاه مدت چهار ساله و توجه ویژه به محله محوری و بازآفرینی شهری، موضوعات اساسی و بنیانی برای طرح جامع ویژه شهر یزد است که بایستی مورد توجه و دقت همکاران شورای اسلامی شهر، شهرداری، اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل میراث فرهنگی قرار گیرد.

کد خبر 5290096

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد محسن صادقیان استانداری یزد ویروس کرونا هفته دولت واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان کرمانشاه محرم 1400 واکسیناسیون خراسان رضوی اردبیل افتتاح طرح عمرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شورای اسلامی شهر طرح جامع شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی

پاکستان مهلت اعتبار کارت ویژه مهاجرین افغانستانی (POR) را تا دهم ماه تیر تمدید کرد.

پناهجویان با تمدید مهلت این کارت می‌توانند به آموزش، خدمات بانکی و مرااقبت‌های بهداشتی دسترسی داشته باشند.

این درحالی است که دولت اسلام‌آباد مرحله دوم اخراج مهاجرین را از دو هفته قبل آغاز کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • لزوم حمایت شوراها از شهرداران/ نفوذ از بیرون سبب ایحاد اختلاف در شورا می‌شود
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری