Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

امین قاسمی نژاد مهاجم فصل گذشته تیم پدیده مشهد با عقد قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.

به گزارش باشگاه استقلال؛ قاسمی نژاد فصل گذشته موفق شد ۱۱ بار برای تیم پدیده گلزنی کند.

قاسمی‌نژاد: برای آقا فرهاد سوتفاهم به وجود آمده بود/ اگر اجازه دهند، شماره ۱۰ را می‌پوشم

امین قاسمی‌نژاد، مهاجم جدید استقلال پس از امضای قرارداد با آبی‌پوشان پایتخت اظهار کرد: در این چند روز حسابی خسته شدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر توانستم به باشگاهی که به آن علاقه داشتم، بپیوندم و عضو کوچکی از خانواده بزرگ استقلال شود. امیدوارم امسال بتوانیم در کنار هم دل هواداران را شاد کنیم.

این بازیکن در واکنش به اخبار گوناگونی که پیرامون انتقالش به استقلال بود و حتی فرهاد مجیدی عنوان کرد که او در لیست استقلال حضور ندارد، گفت: به نظرم سوءتفاهمی به وجود آمده بود که من با آقا فرزاد و آقا فرهاد صحبت کردم و این سوءتفاهم حل شد. من در باشگاه استقلال هستم و کاری با تیم‌های دیگر ندارم. من در اختیار باشگاه استقلال هستم و جالب نیست که راجع به تیم‌های رقیب صحبت کنم.

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند تا چه حد می‌تواند به استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر کمک کند؟ توضیح داد: من هرجا بودم تمام تلاشم را انجام دادم و الان به تیمی آمدم که از بچگی دوستش داشتم. مطمئن باشید تا جایی که می‌توانم در اختیار کادرفنی هستم و خودم را ثابت می‌کنم.

قاسمی‌نژاد درباره ماجرای فسخ قراردادش با پدیده بیان کرد: من آنقدر در این چند روز خسته هستم که نمی‌خواهم الان راجع به این موضوعات صحبت کنم و ان‌شاءالله بعدا صحبت می‌کنم.

بازیکن جدید استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شماره ۱۰ این تیم که در حال حاضر به کسی تعلق ندارد را بر تن می‌کند، گفت: ان‌شاءالله با اجازه آقا فرهاد این شماره را می‌پوشم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد استقلال فوتبال قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور

به گزارش ورزش سه، تقابل استقلال و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران یکی از مهمترین نبرد های این فصل خواهد بود و شاگردان حمید مطهری با توجه به نزدیک شدن ملوان به رتبه آنها در جدول، سعی دارند تا بتوانند با پیروزی برابر آبی پوشان، وضعیت خوب جدولیشان را مدیریت کنند. 

یکی از مهمترین نکته های این دیدار، این است که استقلال در خط دفاعی اگر چه عملکرد خوبی داشته اما شاگردان نکونام طبق آمار در 15 دقیقه آخر بسیار ضعیف نشان داده‌اند و حتی در آخرین بازی آنها برابر شمس آذر قزوین، شرایط به گونه‌ای بود که آنها پیروزی 3 بر صفر خودشان را در آستانه از دست رفتن می‌دیدیند. آبی پوشان 5 گل از 14 گل خورده این فصل را در یک ربع پایانی بازی دریافت کرده‌اند و این امار در خط حمله تراکتور کاملا برعکس است.

تی تی های تبریزی 32 گل در کل لیگ بیست و سوم به ثمر رسانده‌اند و این در حالی است که 14 گل تراکتور (نزدیک به نیمی از گل‌ها) از دقیقه 76 به بعد به ثمر رسیده که نشان می‌دهد خط آتش این تیم در دقایق پایانی با انرژی بیشتری حمله می‌کند که برای تیم نکونام در این بازی می‌تواند دردسرساز باشد.

دیگر خبرها

  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند