Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان مطرح انیمیشن کشورمان گفت: آثار بسیار خوبی داخل کشور تولید شده که مورد توجه چندانی قرار نگرفته است، اما همین آثار پس از دیده شدن در خارج از کشور، در داخل نیز مورد توجه قرار گرفته اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد امین همدانی در برنامه شهر فرنگ یکی از ضعف‌های حوزه انیمیشن کشورمان را نبودِ فضای بروز و ظهور استعداد‌های این عرصه دانست و گفت: علاوه بر این، تولیدات متعدد و مناسب ما نیز به شکل مناسبی مورد توجه و استقبال قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه آثار بسیار خوبی داخل کشور تولید شده که مورد توجه چندانی قرار نگرفته است، افزود:، اما همین آثار پس از دیده شدن در خارج از کشور، در داخل نیز مورد توجه قرار گرفته اند.

این کارگردان جوان کشورمان، قرار ندادنِ فرصت درخور و شایسته در اختیار انیمیشن در بخش اکران و نمایش را از دیگر ضعف‌های انیمیشن ایران برشمرد و تاکید کرد: به انیمیشن ایران در خارج از کشور اقبال بیشتری شده است.

او ادامه داد: موفقیت‌های انیمیشن‌های سینمایی ایران، نشان دهنده توان بالای این عرصه است.

همدانی افزود: در عرصه اقتصادی انیمیشن یا فیلم، برای سودآوری باید یک چرخه اقتصادی وجود داشته باشد.

او ادامه داد: سامانه‌های آنلاین کمک بسیاری به تولیدکنندگان بزرگ انیمیشن جهان کرده و مشابه چنین رخدادی در ایران نیز ممکن است و در صورت انجام، کمک زیادی خواهد کرد.

در ادامه برنامه اشکان رهگذر با بیان اینکه متاسفانه انیمیشن در عرصه سینمای کشور جایگاه مناسبی ندارد، تاکید کرد: یکی از آثار من زمانی داخل کشور فرصت اکران به دست آورد که خارج از کشور مطرح شده بود.

این کارگردان انیمیشن کشورمان افزود: انیمیشن ایرانی هنوز هویت خود را پیدا نکرده است، بنابراین وجود چنین تصوری باعث می‌شود سرمایه گذار، رغبت چندانی برای ورود به عرصه انیمیشن نداشته باشد. برچسب ها: انیمیشن ایرانی ، سینما ، اکران ، لیست اسکار ، محمد امین همدانی ، کارگردان انیمیشن

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انیمیشن ایرانی سینما اکران لیست اسکار کارگردان انیمیشن خارج از کشور انیمیشن ایران مورد توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ذوب آهنی‌ها امسال تقریباً از همه تیم‌های لیگ برتری در خانه حریفان امتیاز گرفتند و امیدوارند این روند را مقابل استقلال صدرنشین هم ادامه بدهند. شاگردان محمد ربیعی در خانه و در ورزشگاه فولادشهر خیلی آمار جالبی ندارند اما بیرون از خانه یقه تمام بزرگان لیگ برتر از جمله پرسپولیس را گرفته‌اند.

به نقل از فارس طبعاً چنین آماری یک هشدار بزرگ برای استقلال است که تحت هیچ شرایطی ذوب آهن را در ورزشگاه آزادی تهران دست کم نگیرد.استقلال برای حفظ صدرنشینی و امیدوار ماندن به قهرمانی نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی دارد و پیش‌بینی می‌شود هواداران استقلال هم به دلیل حساسیت مسابقه از این دیدار استقبال خوبی به عمل آورند. ذوب آهن اصفهان در نیم فصل اول به مراتب نتایج بهتری کسب کرده بود اما پس از شایعه مذاکره محمد ربیعی با فولاد خوزستان ناگهان این تیم دچار افت شدید شد و چند هفته نتایج ضعیفی کسب کرد اما شاید بهترین نتیجه ذوب آهنی‌ها در تبریز مقابل تراکتور رقم خورد که این تیم پرستاره را با نتیجه ۴ بر یک شکست دادند. هرچند که تراکتوری ها این شکست را در جام حذفی جبران کرده و در ضربات پنالتی موفق به حذف ذوب آهن از این مسابقات شدند. گفتنی است بازی رفت تیم‌های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به تساوی یک بر یک انجامید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902790

دیگر خبرها

  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • (عکس) هادی چوپان دچار شیدایی شده است؟
  • میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند